الحوایی: آقای رحمتی دوباره فیلم بازی را ببینید

وی در واکنش به صحبت های رحمتی مبنی بر اینکه تیمش شانس بیشتری داشت و داور برای آنها پنالتی نگرفت، گفت: باز هم به آقای رحمتی و کادر فنی آلومینیومش تبریک می گویم. آنها چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و امروز حریف سرسختی برای ما بودند. اما همچنان معتقدم نیمه اول بازی از کنترل ما خارج بود و یکی دو فرصت به آلومینیوم دادیم. در نیمه دوم اما بازی کاملاً در اختیار ما بود و دو یا سه موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که از دست دادیم. چیزی که من در جریان بازی دیدم این بود که ما و آقای رحمتی و تیمش تحت فشار بازی بودیم و بهتر است یک بار دیگر فیلم بازی را تماشا کنید تا ببینید شرایط چگونه است. آقا مهدی بعد از بازی هم در مورد صحنه داوری صحبت کردند که گفتم صحنه را ندیده ام و باید ببینم نظر کارشناسان در این باره چیست. از زاویه ای که دیدیم پنالتی نبود حالا کارشناسان باید نظر بدهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی گل گهر معتقد است تعویض های قلعه نویی روند بازی با آلومینیوم را به کلی تغییر داده است.

او با تمجید از بازی تیم مقابل به خصوص در نیمه اول گفت: یکی از سنگین ترین دیدارهای ما بود. آلومینیوم در دو بازی جام حذفی مقابل نساجی و پرسپولیس مستحق برد بود که در یک بازی شکست خوردند. حریفان قابل احترام بودند و من دیروز گفتم که ساختار دفاعی بسیار خوبی داشتند و در انتقال از دفاع به حمله خیلی خوب بودند. امروز در نیمه اول در این بخش خیلی خسته بودیم. در نیمه اول، آلومینیوم تیم بهتری در زمین بود و توانست وارد محوطه جریمه ما شود و چند توپ را وارد چارچوب کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم گل گهر امشب موفق شد با دو گل از سد آلومینیومی عبور کند. سعید الحوایی سرمربی تیم گل گهر در نشست خبری پس از بازی با عذرخواهی از صدای گرفتگی خود گفت: حاضریم در طول بازی هزار بار گلویمان را اینگونه داشته باشیم اما هواداران باید در کنار ما باشند و بروند. استادیوم مثل امروز خوشحال است.” از حمایت آنها تشکر می کنم و پیروزی امروز را از طرف تیم به هواداران گل گهر سیرجان تقدیم می کنم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم با هم جلو برویم.

سرمربی گل گهر با اشاره به تعویض های طلایی قلعه نویی برای تغییر نتیجه افزود: خدا را شکر در نیمه دوم با تعویض های آقای قلعه نویی تیم روند خوبی پیدا کرد. این تعویض ها یکی از بهترین جانشین های او برای من بود که چندین سال با آقای قلعه نویی کار کرده ام. این تعویض ها نه تنها نتیجه مسابقه را تغییر داد، بلکه در نیمه دوم کاملاً در اوج بازی بودیم. از همان دقیقه که یک پرسینگ خوب به جلو انداختیم، توپ را برداشتیم، پاس سریع دادیم، بازی را گسترش دادیم و هر کاری برای ایجاد موقعیت انجام دادیم.

الحوایی با تشکر از زحمات بازیکنان گل گهر خاطرنشان کرد: دو گل زدیم و فکر می کنم دو سه موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از دست دادیم. اما نیمه دوم کاملاً در اختیار ما بود. درس بزرگی که از این اتفاقات و جایگزینی آقای قلعه نویی گرفتیم این بود که با دل خود بازی کنیم. بازیکنان روزهای خوب و بد دارند، اما بازی با دلشان با این داستان فرق می کند. ما می‌توانیم چندین بار در روز توپ را از دست بدهیم، دریبل بزنیم، موقعیت‌ها را از دست بدهیم، اما وقتی برای هم تیمی خود تلاش زیادی کنید، این تیم مطمئنا موفق می‌شود. ما در نیمه اول این شرایط را نداشتیم اما در نیمه دوم با صحبت ها و تعویض های آقای قلعه نویی به یک تیم کاملاً همگن تبدیل شدیم و با تمام وجود در تمام لحظات نیمه دوم جنگیدیم.


سرویس خبر شماره: 1823589 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 23:54 |
239 امتیاز خبر|

0نظرات

تعویض قلعه نویی روند مسابقه را تغییر داد.