الخلیفی: یوفا باید وارد ماجرای بارسلونا شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا یکی از فعال ترین باشگاه های اروپایی در نقل و انتقالات تابستانی بود و توانست 7 بازیکن جدید جذب کند. بیش از 150 میلیون یورو برای خریدهای جدید هزینه شد که البته بدون اهرم مالی غیرممکن بود.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن معتقد است که نجات اقتصادی بارسلونا با فروش دارایی های این باشگاه عادلانه نبوده و فیفا باید در این موضوع دخالت کند.

الخلیفی: یوفا باید وارد ماجرای بارسلونا شود

الخلیفی همچنین درباره پروژه سوپرلیگ اروپا صحبت کرد“من مطمئن هستم که هیچ کس اجازه نخواهد داد که این اتفاق بیفتد. فوتبال باید برای همه باشگاه ها باشد، نه فقط برای تعداد محدودی از باشگاه های بزرگ. سوپرلیگ توهین به هواداران فوتبال است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناصر الخلیفی در گفت و گو با مجله پولیتیکو درباره فعال شدن اهرم های اقتصادی بارسلونا گفت: این راه حل اصلا منصفانه نیست ولی نمی دونم قانونی بوده یا نه و مطمئن نیستم. اگر بارسا چنین مجوزی را دریافت کند، باشگاه های دیگر نیز دریافت خواهند کرد و این به نفع فوتبال نیست. یوفا قطعا باید درگیر شود و من می دانم که آنها همه چیز را زیر نظر دارند. قوانین اقتصادی یوفا شفاف و روشن است.


سرویس خبر شماره: 1845608
06 مه 1401 ساعت 6:40 ب.ظ.
24.6 هزار |

52نقطه نظر

فروش دارایی باشگاه منصفانه نیست

یکی از مشکلات بارسلونا امضای قرارداد این بازیکنان بود. فعال کردن چهار اهرم مالی به بارسا کمک کرد تا بازیکنان جدید بخرد و از خطر نقض فیرپلی مالی جلوگیری کند. این باشگاه که پیش از این تراز منفی 144 میلیون یورویی داشت، اکنون با فعال شدن چهار اهرم مالی سقف دستمزد خود را به 656 میلیون یورو رسانده است.