السد با جانشینی گواردیولا همچنان برنده نمی شود

هفته دوم فصل جدید لیگ ستارگان قطر نوید خوبی برای السد نداشت.

در این دیدار که در ورزشگاه خلیفه الدوری برگزار شد، ام الصلال به سرعت 10 بازیکن شد. در دقیقه 17 پاس پشت مدافعان به عبدالله خفیفی برخورد کرد و داور پس از بررسی صحنه از طریق VAR تشخیص داد که مدافع ام الصلال مانع از ایجاد موقعیت واضح گلزنی شده و خفیفی را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، السد مدافع عنوان قهرمانی بدون ملی پوشان و قطری خود همچنان مسیر ناکامی را طی می کند و این تیم در هفته دوم با تساوی یک بر یک مقابل ام الصلال متوقف شد. فصل جدید لیگ ستارگان

در ادامه تلاش مدافع عنوان قهرمانی برای به ثمر رساندن گل پیروزی، ام الصلال که بیش از 80 دقیقه با ده بازیکن به همراه زمان از دست رفته در هر دو نیمه بازی کرد، یک تساوی ارزشمند به دست آورد.

در نیمه دوم، تلاش های السد برای بازگشت به بازی با موفقیت همراه بود و بغداد بونجاح، مهاجم تمام نشدنی الجزایری این تیم، توپ را وارد دروازه ام الصلال کرد. ضربه محکم و ضربه سر از پشت از محوطه جریمه، نتیجه بازی 1-1 شد.

این دومین ناکامی خوانما لیلو، سرمربی جدید الساد و دستیار سابق پپ گواردیولا است. تیمش در هفته اول با نتیجه غیرمنتظره 4 بر 3 مقابل تیمی که به تازگی به لیگ ستارگان صعود کرده بود با نتیجه غیرمنتظره 4 بر 3 شکست خورد تا مدافع عنوان قهرمانی طعم تلخ شکست را پس از 697 روز حضور در قطر بداند. لیگ.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با وجود یک پاس کمتر، این ام الصلال بود که اولین گل بازی را در وقت های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند. ژائو تکسیرا بازیکن پرتغالی الصلال پس از حرکت دراماتیک جاناتان کوجیا از سمت راست، این بازیکن را با ضربه سر دروازه السد را باز کرد.


سرویس خبر شماره: 1837466
18 مرداد 1401 در 09:51 ب.ظ |
11.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

تساوی مقابل تیمی که 80 دقیقه 10 بازیکن داشت