النامه: خوب بازی می کنیم و صعود می کنیم


سرویس خبر شماره: 2013760
23 آوریل 1403 در 7:49 ب.ظ.
6.1 هزار |

2نقطه نظر

ساسان حوصله اش سر رفته بود و روی نیمکت نشست

النامه معتقد است در آینده لیگ فولاد به رتبه های بهتری در جدول رده بندی دست خواهد یافت.

النامه: خوب بازی می کنیم و صعود می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی تیم فوتبال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر شرکت کرد و به تشریح شرایط این تیم پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با رویکرد خوبشان جایگاه بهتری در این تیم داشته باشند. رتبه بندی

احمد النامه درباره شرایط بازی فردا گفت: فردا یک بازی بسیار مهم مقابل شمس آذر از قزوین داریم، آنها نشان دادند که تیم خوبی هستند که زحمت می کشند و مربی جوانی دارند، تلاش می کنیم تا نتیجه لازم را مقابل آنها بگیریم، در هفته گذشته که نتوانستیم. تمام امتیازات را بدست آورید اما نشان دادیم که تیم خوبی داریم.

او ادامه داد: تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشته ایم، خسته نباشید به بازیکنان تیم گفتم و امیدوارم شاهد بازی بسیار خوبی از فولاد خوزستان و شمس آذر باشیم و نتیجه لازم را بگیریم.

النامه درباره شرایط این تیم گفت: شما بازی های واقعا خوبی از فولاد دیدید و روند خوبی داشتیم.

سرمربی فولاد با اشاره به غایبان این تیم اظهار داشت: ما چهار بازیکن بیرون داریم، نه به خاطر چهار کارت زرد، و بازیکنان جایگزین خوبی داریم و بازیکنان جوان خیلی خوبی برای پر کردن جای بازیکنان محروم داریم.

النامه درباره حضور ویسی در حاشیه گفت: در هر تیمی که بوده همیشه فوتبال هجومی نشان می دهد، در تمرینات هم همین روال را دنبال می کند، ساسان انصاری کاپیتان تیم است و هر بازی استراتژیک استراتژی خودش را دارد و به همین دلیل روی نیمکت نشست. و حوصله اش سر رفته بود، در مسابقات بعدی از او استفاده خواهد شد.

النامه درباره پیشنهاد فولاد به یحیی گل محمدی گفت: در مورد بازی صحبت کنید.

مجله اخبار فوتبال داخلی