الهامی: من خودم نساجی را ترک کردم، اخراج نشد


سرویس خبر شماره: 1837744
20 اوت 1401 @ 5:39 بعد از ظهر
405 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آلومینیوم شایسته قهرمانی در جام حذفی بود.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در بازی فردا غایب خواهد بود یا خیر، تاکید کرد: الحمدلله بچه ها شرایط خوبی دارند و برای بازی فردا مصدومی نخواهیم داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی هفته اول تیمش مقابل آلومینیوم اظهار داشت: خوشحالیم که در شروع فصل جدید با یک تیم خوب در یک شهر خوب بازی می کنیم. تیم ها در شرایطی قرار دارند که شناخت کمی از یکدیگر دارند. شناختی که مربیان از یکدیگر دارند می تواند در این بازی ها کمک کند.

آخرین سوال الهامی درباره اخراج نساجی و حواشی پیش فصل هواداران بود که هر دو را تکذیب کرد و گفت: در مورد نساجی اخراج نشد و خودم را رها کردم. در مورد پیش فصل، واقعاً هیچ چیز اینقدر شلوغ نبود. صحبت کردن در مورد آن اشکالی ندارد، اما بیانیه ها کمی کار را سخت کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: همه به دنبال شروع خوب هستند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. تیم آلومینیوم هم این شرایط را دارد. این تیم جزو بهترین های فوتبال ایران است که در نهایت کیفیت خوبی داشت. دلیلش هم فینال جام حذفی است که این تیم شایسته قهرمانی بود اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم آنها همچنان موفق باشند و می دانم که فردا هر دو تیم بازی سختی خواهند داشت.

نساجی سرمربی تیم فکر می کند آشنایی با مربیان یکدیگر در هفته های اول می تواند کمک زیادی کند.