الهویی: گول رده بندی فولاد در جدول را نمی خوریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید الهویی سرمربی تیم گل گهر در خصوص بازی فردای این تیم مقابل فولاد گفت: فردا یک بازی مهم، حساس و سنگین مقابل تیم فولاد خوزستان خواهیم داشت. جایگاه فعلی این تیم در جدول لیگ برتر ما را فریب نمی دهد و می دانیم که این تیم بسیار گران است و به دلیل اینکه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، هزینه های زیادی خرج شد و بازیکنان خوب و با کیفیتی از باشگاه های برتر لیگ برتر به این تیم اضافه شدند.


سرویس خبر شماره: 1850216
نوامبر 04, 1401 در 06:15 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

نقاط قوت و ضعف حریف را تحلیل کردیم.

سرمربی گلگهر درباره غایبان این تیم در دیدار فردا گفت: مهران گلزاری و مهران درخشانمهر مصدوم هستند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند. امیدواریم بچه ها فردا با تمرکز بالا عملکرد فنی خوبی داشته باشند تا بتوانیم مسابقه را با یک بازی با کیفیت و نتیجه خوب به پایان برسانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الهاوی بیان کرد: باید در بازی فردا از نظر کیفیت فنی و مدل بازی که ارائه می کنیم و با تمرکز بر نقاط قوت تیم فوتبال خوزستان که ساختار دفاعی ثابتی دارد و کیفیت خط جلویی خود پیشرفت خوبی داشته باشیم، حفظ کنیم. بازیکنان، ما عملکرد خوبی خواهیم داشت تا با موفقیت بازی را ترک کنیم.

وی افزود: تیم فولاد نسبت به سال های گذشته تیمی به مراتب گرانتر و گرانتر است و برای موفقیت در آسیا مقدر است. ما این را می دانیم و به همین دلیل در طول هفته با این دید و تمرکز برای یک بازی سنگین تمرین کردیم. در طول هفته آقای قلعه نویی و کادر فنی محترم تیم، نقاط قوت و ضعف فولاد را به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و طراحی تمرینات ما بر اساس آن نقاط قوت و ضعف بود.

سرمربی گلگهر می گوید این تیم روی نقاط ضعف و قوت فولاد خوب کار کرده است و به دنبال ارائه یک بازی باکیفیت خواهد بود.

الهویی: گول رده بندی فولاد در جدول را نمی خوریم