الکساندر آرنولد: ارزشم را در زمین نشان دادم


سرویس خبر شماره: 1846625
13 مهر 1401 ساعت 10:31 |
403 امتیاز خبر

0نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، خوشحال است که به انتقادات اخیر پاسخ می دهد.

الکساندر آرنولد: ارزشم را در زمین نشان دادم

او پس از بازی دیشب به BT Sport گفت: “مردم چیزهایی می گویند اما من امروز وارد زمین شدم و ارزشم را به لیورپول نشان دادم. در ابتدای فصل شروع خوبی نداشتم، اما اکنون به جلو نگاه می کنم. به آن.”
الکساندر آرنولد در مورد شرایط بازی مقابل رنجرز گفت: “بازیکنان ما در این بازی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تساوی روز شنبه مقابل برایتون ناامید کننده بود اما ما هرگز از پرسینگ دست برنداشتیم. امروز امروز توانستیم نشان دهیم که این تیم کیفیت بالایی دارد. شروع خوبی داشتیم و به خوبی ادامه دادیم.” در نیمه دوم چند موقعیت به حریف دادیم اما فکر می کنم توانستیم بازی خوبی را در اوج لیورپول انجام دهیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رنجرز رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل این تیم به برتری برسد.
الکساندر آرنولد اولین گل تیمش را از روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی وارد دروازه حریف کرد تا نقش مهمی در کسب سه امتیاز حساس تیمش داشته باشد.
این بازیکن در هفته های اخیر با افت شدیدی مواجه شده بود که باعث شد بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال از او انتقاد کنند. حتی بسیاری فکر می کردند او ممکن است در فهرست گرت ساوتگیت برای جام جهانی 2022 قطر قرار نگیرد.