الکس اکسلید چمبرلین علاقه 3 باشگاه لیگ برتر را به خود جلب کرد – لیورپول

برایتون با انتقال در ماه ژانویه به آکسلید چمبرلین مرتبط بود، اما با انتقال رایگان در تابستان، آنها عجله ای برای انتقال نداشتند.

اگرچه دوران حرفه ای او در لیورپول به پایان خود نزدیک می شود ایمیلسامی موکبل، که قبلاً ارتباط نزدیکی با نمایندگان آکسلید چمبرلین داشته است، گزارش می دهد که سه باشگاه لیگ برتری به امضای او علاقه مند هستند.

به عنوان مثال، هاروی الیوت که پیش از فصل 2019/2020 قرارداد امضا کرد و یک فصل را به صورت قرضی در بلکبرن سپری کرد، در حال حاضر 36 بار شروع کرده است.

او فقط 5 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته است، هفت بار از روی نیمکت بازی کرده و در هفت بازی بی استفاده مانده است.

این بازیکن 29 ساله در این فصل 12 بازی در مجموع تنها 471 دقیقه انجام داده است که آسیب دیدگی همسترینگ در پیش فصل بلافاصله او را روی پای خود قرار داد.

از زمان بازگشت به میادین در پایان فصل 2018/19، اوکسلید چمبرلین تنها 49 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته است و 54 بازی دیگر او به عنوان بازیکن جانشین بوده است.

این بازیکن 29 ساله قبلاً از تمایل خود برای “تا جایی که ممکن است در سطح بسیار خوبی باقی بماند” صحبت کرده بود تا پسرش بتواند بازی او را ببیند.

بیرمنگام، انگلیس - دوشنبه، 26 دسامبر 2022: اندی رابرتسون (L) و الکس اوکسلید چمبرلین از لیورپول قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین استون ویلا اف سی و لیورپول اف سی در ویلا پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

و با توجه به چند سال اخیری که آکسلید چمبرلین تحمل کرده است، تمایل آشکاری برای یافتن باشگاهی وجود دارد که بار دیگر جرقه را شعله ور کند و زمان منظم بازی را فراهم کند.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/alex-oxlade-chamberlain-attracting-interest-from-3-premier-league-clubs/ منبع:

الکس اکسلید چمبرلین در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد و سه باشگاه لیگ برتری به عنوان خواستگاران علاقه مند ظاهر شده اند.

موکبل بیان می کند که استون ویلا، نیوکاسل و برایتون “علاقه اولیه” به این هافبک دارند و باشگاه های سری آ نیز به این هافبک علاقه دارند.

اکسلید چمبرلین پس از مصدومیت بد زانوی خود در فصل 2017/18، دوران حرفه ای خود در لیورپول را در مسیر متفاوتی دید، بازیکنی که تنها شاهد سقوط آن بود، شتاب بیشتری ایجاد کرد.

پس از 6 سال حضور در آنفیلد، این فصل آخرین فصل اوکسلید چمبرلین است که هیچ بحثی بر سر قرارداد جدید ندارد و مدت ها ثابت کرده است که یک بازیکن حاشیه ای برای یورگن کلوپ است.