الی مک کویست 2 بازیکن آرسنال را که مسئول گل بایرن هستند معرفی کرد

آلی مک کویست، قهرمان رنجرز، از آرسنال به دلیل “ایستادن” در جریان گل پیروزی بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد. به گفته مک کویست، تاکهیرو تومیاسو و گابریل مارتینلی باید واکنش بهتری نشان می دادند و تهدید را خنثی می کردند.

جاشوا کیمیچ در پیروزی بایرن مونیخ مقابل آرسنال گل برتری را به ثمر رساند

آرسنال که پس از تساوی 2-2 هفته گذشته در ورزشگاه امارات، نیاز به تسویه حساب داشت، چهارشنبه شب (17 آوریل) به ورزشگاه آلیانز آرنا بایرن مونیخ رفت. به خوبی از عواقب آن آگاه بودند، نه میزبان و نه میهمانان آنقدر مشتاق نبودند که اجساد را جلو بیاورند. در نتیجه، به یک نبرد تاکتیکی فشرده تبدیل شد که تنها تعداد انگشت شماری از موقعیت‌های گل‌زنی داشت.

پس از نیمه اول نسبتاً ضعیف، بایرن مونیخ در نیمه دوم، بینی خود را جلو انداخت و با ضربه سر ضربه سر جاشوا کیمیچ پیش افتاد. لروی سانه توپ را حمل کرد و آن را به سمت رافائل گوئریرو در سمت چپ برد. بازیکن سابق بروسیا دورتموند با پای چپ خود توپ را به داخل محوطه جریمه تاب داد و از کیمیچ دعوت کرد تا آن را به خانه برگرداند.

این گل باد را از بادبان های آرسنال خارج کرد و آنها نتوانستند پاسخی پیدا کنند. نتیجه 1-0 در آلیانز آرنا در پایان 90 دقیقه به پایان رسید و عبور باواریایی ها در نیمه نهایی را تضمین کرد (در مجموع 3-2).

آلی مک کویست معتقد است تاکهیرو تومیاسو و گابریل مارتینلی باید بهتر از دروازه بایرن دفاع می کردند.

مک کویست در بحث بازی پس از سوت پایان، مدعی شد که آرسنال برای گل بایرن با کف پای صاف گیر افتاده است. او سپس تومیاسو و مارتینلی را متمایز کرد و گفت که این زوج باید بهتر عمل می کردند تا گل را متوقف کنند.

این کارشناس (از طریق Football365) گفت:

به نظر می رسد که او (کیمیچ) تنها کسی است که در جعبه حرکت می کند. این یک هدر فوق العاده است، واقعاً همینطور است. اما شما باید بگویید، ما شاهد آمدن آن بوده ایم.

آنها در نیمه دوم تیم بهتری بودند. باز هم، (لروی) سانه در سمت چپ به خوبی کار می کند، این یک سانتر عمیق است و به او نگاه کنید به آن حمله کنید. آنها ایستاده اند.

او ادامه داد:

سه مدافع آرسنال وجود دارد، (تاکهیرو) تومیاسو یکی از آنهاست و یکی از آنها باید او را تماشا کند اما اجازه می دهند بیاید. نیمی از آن را خوب تمام نمی کند. او واقعاً تهاجمی است و به منطقه حمله می کند. این (گابریل) مارتینلی است، او با دونده مطابقت ندارد. گفت چه ضربه سر، چه سانتری

خارج از تمام رقابت های جام حذفی، آرسنال رده دوم اکنون تمام توجه خود را به لیگ برتر انگلیس اختصاص خواهد داد. شاگردان میکل آرتتا که با دو امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین عقب هستند، روز شنبه (20 آوریل) با ولورهمپتون واندررز به میدان خواهند رفت.

https://sportslens.com/news/ally-mccoist-arsenal-bayern-defeat/ منبع: