ال کلاسیکو مقابل تیم ملی هلند شکست خورد: دی یونگ روی خط بود

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا به دلیل مصدومیت در ال کلاسیکو، بازی افتتاحیه تیم ملی کشورش در مقدماتی یورو 2024 مقابل فرانسه را از دست داد.

ال کلاسیکو مقابل تیم ملی هلند شکست خورد: دی یونگ روی خط بود

سرمربی تیم ملی هلند که مجبور شد نام دی یونگ و برخوین را از لیست تیمش حذف کند، به جای آن دو بازیکن جدید به تیم ملی دعوت کرد. او به جای دی یونگ، جوی فیرمن، هافبک آیندهوون را فراخواند و به جای برخوین، دنیل مولن، وینگر دورتموند را برای پیوستن به تیم ملی دعوت کرد.

1834240

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند امروز در گفت و گو با خبرنگاران تایید کرد که دو بازیکن این تیم به نام های فرانکی دی یونگ و استیون برخوین به دلیل مصدومیت نمی توانند در بازی مقابل فرانسه حضور پیدا کنند. که اولین بازی برای هلند در مقدماتی است. یورو 2024 نخواهد بود.

کومان در صحبت های خود گفت: بدون شک غیبت دی یونگ برای هلند ضایعه بزرگی است زیرا او بازیکن بسیار مهمی برای این تیم محسوب می شود، دی یونگ با سبک خاصی فوتبال بازی می کند و سایر بازیکنانی که در این پست بازی می کنند نمی توانند. او به تیم ملی هلند کیفیتی می دهد که کمتر کسی می تواند از آن الگوبرداری کند.”


سرویس خبر شماره: 1896799
Mar 29, 1401 @ 9:58 ب.ظ
11.9 هزار |

2نقطه نظر

دی یونگ شب گذشته در ال کلاسیکو که با پیروزی 2-1 بارسلونا مقابل رئال به پایان رسید از ناحیه ران آسیب دید. برخوین همچنین در باخت 3-2 آژاکس مقابل فاینورد از ناحیه زانو آسیب دید.

1834239

هلند عصر جمعه برای اولین بازی خود در مقدماتی یورو 2024 به مصاف نایب قهرمان جهان در ورزشگاه دو فرانس می رود. این دومین باری است که کومان به عنوان سرمربی روی نیمکت هلند می نشیند. هلند در جام جهانی قطر توسط لوئیس فن خال هدایت شد و پس از حذف نارنجی پوشان که با شکست مقابل آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی رخ داد، هلندی ها او را اخراج کردند و کومان را به عنوان بازیکن انتخاب کردند. سرمربی جدید



مجله اخبار فوتبال خارجی