امارات حریفی خاطره انگیز برای مدافع سابق استقلال! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2051674
10 جولای 1403 در 2:45 ق.ظ.
247

0نقطه نظر

سیاوش می خواهد این بار با سپاهان بدرخشد:

آخرین بازی داخلی سیاوش یزدانی مقابل امارات برگزار شد.

امارات حریفی خاطره انگیز برای مدافع سابق استقلال!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش یزدانی مدافع باتجربه فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 تنها بازی داخلی خود را مقابل امارات انجام داد و حالا با فرم خوبی که در پایان فصل گذشته داشت و حضور یونایتد. امارات در گروه ایران خاطره ای از دوران خوب فوتبال این بازیکن است.

سیاوش با درخششی که در پیراهن استقلال داشت به تیم ملی رسید و اولین بازی ملی خود را در دقیقه 83 بازی با امارات انجام داد اما با توجه به شرایطی که برایش ایجاد شده بود از استقلال جدا شد و راهی ملان شد. خدمت سربازی خود را تمام کند. او فرم ایده آل خود را از دست داد و پس از آن نتوانست کیفیت و تجربه قبلی را در تیم ملی به دست آورد.

سیاوش یزدانی در پایان فصل گذشته با پیراهن سپاهان کیفیت خوبی از خود نشان داد و یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم در راه قهرمانی جام حذفی و بهبود عملکرد دفاعی پوشان طلایی در پایان فصل بود. فصل و حالا در آستانه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 می تواند یکی از گزینه های حضور در این رقابت ها در تیم ملی باشد.

یزدانی در این دیدار به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و در دقایقی که در زمین حضور داشت سعی کرد با جدیت و تمرکز زیاد در زمین ظاهر شود و نظر کادر فنی تیم ملی را به ترتیب جلب کند. بیشتر در تیم ملی بازی کند تا تجربه کند اما شرایط مطابق میل او پیش نرفت.

به نظر می رسد سیاوش فصل آینده در سپاهان حضور داشته باشد و نقش ویژه ای در این تیم ایفا کند و یکی از ارکان دفاعی و بازیکنان تاثیرگذار این تیم در لیگ بیست و چهارم فوتبال ایران باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی