امام جمعه بابل: فساد افشا شده و باید با آن مقابله کرد


کد اطلاعات: 2048792
26 ژوئن 1403 در 6:01 ب.ظ.
2.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در برخی مسابقات اشتباهات داوری و تبانی وجود داشت.

امام جمعه بابل از تیم سقوط کرده دریا حمایت کرد و از فساد در داوری و تبانی در مسابقات انتقاد کرد.

امام جمعه بابل: فساد افشا شده و باید با آن مقابله کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که نمایندگان مجلس بابل و باشگاه دریا وارد بحث سقوط مس رفسنجان شدند و خواستار دیدار و تعیین وضعیت تیم خود برای بقای احتمالی در لیگ دسته اول شدند، امروز امام زمان (عج) جمعه این شهر نیز موضوع وارد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی روز گذشته در بخشی از سخنان خود در نماز جمعه گفت: اخبار مربوط به فساد در فوتبال نگران کننده است. برای منتخب شدن در این زمینه، افراد و مردم با فساد و رانت خواری و متأسفانه در حوزه داوری دست به کارهایی زده اند که اکنون برملا شده و از چشم مقامات قضایی دور نمانده است. فسادی که متأسفانه به فوتبال ما ضربه زد و مایه آبروریزی فوتبال اسلامی شد.

او ادامه داد: در برخی صحنه ها برخی آنقدر گستاخی کردند و برخی تبانی ها به گونه ای بود که ورزش ما را مایه تمسخر شبکه های خارجی و مایه شرمساری ورزش ما شد. ما از قوه قضائیه برای کشف این مفاسد تشکر می کنیم، اما از رئیس فدراسیون گلایه داریم که اگر از ابتدا با تخلفات قاطعانه برخورد می شد، شاهد این فساد گسترده در فوتبال نبودیم. سایر تیم ها نقض می شوند.

امام جمعه بابل یادآور شد: اگر اقدام قاطع انجام می شد، با این خیانت های وقیحانه مواجه نمی شدیم. خائنان باید به وضوح در مقابل چشمان ما در میدان عمل کنند. مطالبه مردم ما از دستگاه قضایی و فدراسیون این است که حق سایر تیم ها در این زمینه تضییع شود. خیلی از تیم های دیگر در این زمینه با مشکلاتی مواجه شده اند و همین فسادها قبلا آنها را تحت فشار قرار داده است.

وی به نفع تیم دریا بابل تاکید کرد: فوتبالدوستان عزیز امروز در نماز جمعه در رابطه با تیم بابل مر عمیقاً ریشه دار و مرتبط با هویت این شهر حضور می یابند و از بی توجهی مسئولان استانی به احترام تیم این شهرستان گلایه دارند. و خواستار حمایت استاندار مازندران و مسئولان این شهرستان هستند. این اقوام حتی برای حمایت از تیم دریا بابل به یزد رفتند اما برای بزرگترین شهر مازندران جای تعجب دارد که زمین فوتبال آماده ندارد و باید برای بازی به شهر سیمرغ بروند! مسئولان استانی باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی