امانوئل کوئیکلی قراردادی پنج ساله به ارزش 175 میلیون دلار امضا می کند

فصل گذشته، تورنتو رپتورز در نزدیکی آخرین مهلت معامله، فروشندگانی بودند. آنها با نیویورک معامله کردند و OG Anunoby را به نیکز فرستادند. علاوه بر این، آنها پاسکال سیاکام را به ایندیانا پیسرز فرستادند. در قرارداد خود با نیکس، رپتورز دو بازیکن نقش آفرین به نام های امانوئل کوئیکلی و آر جی بارت را به دست آورد.

امانوئل کوئیکلی که از نیویورک آمده بود در نقش افزایش یافته خود در تورنتو درخشید. او 38 بازی را برای رپتورز در فصل 2023-24 آغاز کرد. در این فصل، تیم روی کوئیکلی سرمایه گذاری می کند. آنها او را به عنوان سنگ بنای فرنچایز خود می بینند. این بازیکن 25 ساله در حال امضای قرارداد پنج ساله به ارزش 175 میلیون دلار با رپتورز است. یک قرارداد کاملاً شایسته برای کوئیکلی.

امانوئل کوئیکلی از رپتورز قراردادی بلندمدت برای ماندن در تورنتو امضا می کند

نیکز با انتخاب بیست و پنجم در درفت NBA 2020، امانوئل کوئیکلی را از کنتاکی خارج کرد. او سه فصل و نیم با نیویورک بازی کرد قبل از اینکه در این فصل با OG Anunoby به رپتورز مبادله شود. کوئیکلی در 253 بازی حرفه ای برای نیکس بازی کرد و 27 بازی را شروع کرد. او میانگین (12.9) امتیاز در هر بازی برای دوران حرفه ای خود با نیکس کسب کرد. در تورنتو، منتخب دور اول سابق نقش گسترده ای داشت و توپ بیشتر در دستان او بود.

زمانی که او با نیکز بود اینطور نبود. فصل گذشته، کوئیکلی میانگین (11.2) تلاش برای گلزنی در هر بازی با نیکس داشت. در 38 شروع با رپتورز، او (14.7) در هر بازی شوت زد. علاوه بر این، امتیازات (18.6)، (4.8) ریباند، (6.1) پاس گل و (33.3) دقیقه او در هر بازی با تورنتو، همگی رکوردهای جدید دوران حرفه ای او بودند. رپتورز چیزی در کوئیکلی دیدند و به او قراردادی طولانی مدت می دهند. امانوئل کوئیکلی می تواند بازیکنی باشد که در رقابت برای کسب بهترین های فصل 2024-25 می باشد.

این بازیکن 25 ساله در فصل آینده به همراه اسکاتی بارنز یکی از دو بازیکن برتر رپتورز خواهد بود. در این فصل، بارنز یک تمدید پنج ساله تازه کار به ارزش 270 میلیون دلار امضا کرد. انتظار می رود قرارداد او پنج ساله، 225 میلیون دلار با شانس رسیدن به 270 دلار با معیارهای سوپرمکس باشد. بانرد و کوئیکلی در آینده ای قابل پیش بینی چهره های فرنچایز رپتورز خواهند بود.



https://sportslens.com/news/immanuel-quickley-is-signing-a-five-year-175-million-extension-with-the-toronto-raptors/ منبع: