اما در صورت پایان همکاری یاماگا با استقلال/ستاره سری آ ایتالیا، منتظر پاسخ فرانسه هستیم.



آرتور کوین یاماگا، ستاره 27 ساله فرانسوی استقلال روز پنجشنبه 7 دی ماه در حین تمرین دچار پارگی شدید از ناحیه چشم شد تا شوک بزرگی به جواد نکونام – سرمربی تیم ملی وارد شود. تیم استقلال – و هواداران این تیم.

صحبت از آن: حادثه تکان دهنده یاماگا/ از دست دادن چشم ستاره استقلال!

بیش از 8 عمل روی چشم یاماگا در ماه های اخیر باعث شد تا این بازیکن به طور کامل بینایی خود را بازیابد و تمرینات بدنی خود را آغاز کند، اما پزشکان متخصص هنوز این بازیکن را وارد دنیای حرفه ای فوتبال نکرده اند. . به طور رسمی تایید نشده اند.

اخبار دریافتی از این بازیکن در حال حاضر در خارج از کشور حاکی از آن است که وی قصد دارد برای این منظور و بررسی کامل و دقیق توانایی او برای ادامه فوتبال حرفه ای در سطح لیگ برتر با دو پزشک متخصص مشورت کند.

شایعات حاکی از آن است که یاماگا اعلام کرده است که آماده انجام آزمایشات مختلف است تا ریسکی در این زمینه نداشته باشد و اگر با بیماری چشمی خود نتواند به طور کامل به دنیای حرفه ای فوتبال بازگردد، آن را رها خواهد کرد. . به طور حرفه ای ورزش کنید و شاید به دنبال شغل مربیگری در این زمینه باشید.

نزدیکان این بازیکن به کادر فنی استقلال اعلام کرده اند که وضعیت او بسیار خوب است و احتمال اینکه دیگر نتواند فوتبال بازی کند بسیار کم است اما این بستگی به نظر نهایی و قطعی پزشکان متخصص دارد. در این مورد در فرانسه خواهم بود. آزمایش های دقیق تری روی چشم های او انجام دهید.

باید ذکر شود؛ روز گذشته انتشار اخباری مبنی بر احتمال پیوستن یکی از اعضای تیم ملی ازبکستان به استقلال این موضوع را مورد توجه قرار داد چرا که با وجود حضور 4 بازیکن خارجی در استقلال (جلال الدین مارشاریپوف، آرتور کوین یامگا، رافائل سیلوا و گوستاوو). بلانکو) و قرارداد نکونام. در این میان استقلالی ها قادر به جذب پنجمین بازیکن خارجی نیست که یکی از گزینه های مد نظر برای پیوستن به استقلال و جایگزینی یاماگا در صورت قطع همکاری احتمالی با یامگا، الدار شاهمرادوف که بازیکن فصل گذشته بود. تیم کالیاری که با یک بازیکن ایتالیایی قرارداد دارد، خواهد بود. در غیر این صورت این مذاکرات در همین سطح به پایان می رسد زیرا استقلال با 4 خارجی اضافی نمی تواند بازیکن خارجی دیگری جذب کند.

بیشتر بخوانید: بمب نقل و انتقالات در تیم نکونام/ نامزد مهاجم سری آ ایتالیا برای استقلال



سرویس داخلی اخبار فوتبال