امباپه: این حداکثر قدرت ما مقابل بایرن بود



سرویس خبر شماره: 1894751
18 مارس 1401 در 08:18
نمایش 3K |

0نقطه نظر

این تیمی است که برای فتح اروپا ساخته شده است

کیلیان امباپه، ملی پوش فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن، معتقد است که تیمش علیرغم استفاده از حداکثر تلاش، موفق به پیروزی مقابل بایرن نشد.

امباپه:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه اولین فرصت گلزنی پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ بود. جایی که شاگردان کریستوف گالیته برای جبران شکست 1-0 بازی رفت نیاز مبرمی به گل داشتند اما نه تنها در این کار ناکام ماندند، بلکه دو گل دریافت کردند تا در مجموع با شکست 3-0 از دور رقابت ها خارج شوند.

پس از بازی برگشت با بایرن مونیخ، مهاجم فرانسوی پاریسی که با مسی موفقیت چندانی کسب نکرد و نتوانست مانع از حذف تیمش شود، گفت: نتیجه ناامیدکننده ای بود و نمی توانیم کمکی به آن نکنیم. وقتی به ساختار دو تیم نگاه می کنید، متوجه می شوید که بایرن مونیخ تیمی است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ساخته شده است.”

امباپه با بیان اینکه بازیکنان پاری سن ژرمن از تمام توان خود برای شکست بایرن استفاده کردند، افزود: این حداکثر قدرت ما بود و در اولین نشست خبری فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا گفتم که از تمام توان خود برای موفقیت در این رقابت ها استفاده می کنیم. اما هی این حداکثر ظرفیت ما بود. اکنون باید زندگی عادی خود را در لیگ 1 فرانسه از سر بگیریم.”

آیا حذف از لیگ قهرمانان می تواند آینده شما را در پاریس به خطر بیندازد؟ ستاره فرانسوی در پاسخ به این سوال گفت: “به هیچ وجه! آرام و خونسرد هستم و این اتفاق تاثیری در تصمیم من برای آینده ندارد. فعلا تمرکز من فقط بر قهرمانی در لیگ 1 فرانسه است و این اتفاق برای من اهمیت زیادی دارد.” پس از آن، خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد و در حال حاضر آینده به این فصل می رسد.”

1830246



مجله اخبار فوتبال خارجی