امباپه باید آقای گلی را از دست این دو ستاره جوان خارج کند


سرویس خبر شماره: 2052365
12 جولای 1403 ساعت 10:00 ب.ظ.
827

3نقطه نظر

برخلاف انتظار، مدعیان کفش طلای یورو، فوق ستاره های یورو نیستند.

امباپه باید آقای گلی را از دست این دو ستاره جوان خارج کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه، کاپیتان فرانسه پیش از این به عنوان مدعی اصلی کسب کفش طلای یورو 2024 شناخته می شد، اما فوق ستاره جدید رئال مادرید تا این لحظه نتوانسته بدرخشد و تنها یک پنالتی به ثمر رسانده است. با این حال، این بازیکن 25 ساله تنها با یک بازی خوب و چند گل می تواند به صدر جدول گلزنان برسد، زیرا هیچ بازیکنی تاکنون به تنهایی در آلمان درخشیده است.

این شاید به بهترین وجه در تعداد اهداف خود به خودی منعکس شود. تاکنون 9 گل به خودی در یورو 2024 به ثمر رسیده است که 6 گل بیشتر از هر بازیکنی است که به تنهایی در دو دور اول گل زده است.

در حال حاضر چهار بازیکن با سه گل زده در صدر جدول گلزنان یورو 2024 قرار دارند. کودی خاکپو، مهاجم هلندی آخرین بازیکنی بود که با گلزنی مقابل رومانی در مرحله یک هشتم نهایی به این بازیکنان پیوست. این مهاجم لیورپول پیش از این در دیدارهای گروهی مقابل لهستان و اتریش گلزنی کرده بود.

می توان گفت جمال موسیالا، وینگر تیم ملی آلمان درخشان ترین عملکرد را تا این لحظه داشته است. او عملکرد خود را با گلزنی در گروه A مقابل اسکاتلند و مجارستان و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل دانمارک ثابت کرد.

2049870

خاکپو و موسیالا همچنان می توانند به تعداد خود اضافه کنند اما دو بازیکن دیگر با سه گل دیگر در این رقابت ها حضور ندارند. کمتر کسی می توانست روی گئورگی میکاوتادزه گرجستانی و ایوان شرانز اسلواکیایی برای بردن کفش طلا شرط بندی کند، اما با وجود حذف تیم هایشان در دور دوم، آنها همچنان در رقابت هستند.

2049871

مجله اخبار فوتبال خارجی