امباپه در مراسم رونمایی به رئال مادرید قول داد جان خود را بپذیرد

کیلیان امباپه، آخرین بازیکن پر زرق و برق رئال مادرید، از مادریدیستاها تشکر کرده است که در تمام این سال‌ها به او عشق ورزیده‌اند و قول داده که زندگی‌اش را برای باشگاه رویایی‌اش رقم بزند. این مرد فرانسوی که قراردادی 5 ساله با لوس بلانکوس امضا کرده است، حرکت نمادین کریستیانو رونالدو را نیز تکرار کرد و شعار “1،2،3… هالا مادرید!” با بیش از 80000 هوادار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو.

رئال مادرید پس از سال ها تلاش و ناکامی، امباپه را با موفقیت به خدمت گرفت، آن هم به عنوان بازیکن آزاد. لوس بلانکوس و امباپه به طور رسمی این حرکت را قبل از مسابقات قهرمانی اروپا 2024 (یورو 2024) اعلام کردند. با این حال، با توجه به اینکه این بازیکن 25 ساله تنها بر روی کمک به فرانسه در رقابت های قاره ای متمرکز شده بود، رونمایی رسمی یک ماه به عقب افتاد.

در 16 جولای، دو روز پس از صعود اسپانیا به پله بالای یورو 2024، رئال مادرید مراسم مورد انتظار را برگزار کرد و امباپه را در مقابل سانتیاگو برنابئو فروخته شده معرفی کرد.

کیلیان امباپه به زبان اسپانیایی هواداران را شگفت‌زده می‌کند و متعهد می‌شود که تمام تلاشش را برای رئال مادرید بکند

برخلاف اکثر بازیکنان غیر اسپانیایی، امباپه برای مراسم معارفه خود از زبان مادری خود استفاده نکرد. با خوشحالی هواداران محلی داخل استادیوم، او با قلب و اعتقاد به زبان اسپانیایی صحبت کرد.

امباپه به هواداران خوش آمد گفت:

ظهر همگی بخیر وای، اینجا بودن شگفت انگیز است. من سال ها آرزوی بازی برای رئال مادرید را داشتم. من امروز یک پسر بسیار خوشحال هستم. خیلی خوشحال.

می خواهم از رئیس جمهور فلورنتینو پرز و همه افرادی که به من اجازه حضور در اینجا را دادند تشکر کنم

امباپه سپس از مادریدیستاها تشکر کرد و نشان را بوسید و تحسین هواداران را برانگیخت.

به خانواده ام که خیلی خوشحال هستند. میبینم مامانم داره گریه میکنه… (مکثی می کند و تاج او را می بوسد). این یک روز باورنکردنی و باورنکردنی است. از بچگی آرزوی بازی کردن را داشتم و این خیلی معنی دارد،” او ادامه داد.

می خواهم از همه مادریدیستاها تشکر کنم. سال هاست که آنها به من عشق زیادی داده اند. متشکرم

در نهایت، برنده جام جهانی فوتبال 2018 زندگی خود را به رئال مادرید – باشگاه رویاهایش – قول داد.

امباپه افزود:

اکنون امیدوارم بتوانم با این باشگاه، بهترین باشگاه دنیا، زندگی کنم. جانم را برای این باشگاه و این نشان می دهم. من می خواهم (دوباره شعار بدهم) … به بچه ها پیام بدهم، آنها را زیاد می بینم.

من بسیار هیجان زده هستم، حضور در اینجا برای من ارزش زیادی دارد. بسیار خوشحالم که بخشی از باشگاه رویاهایم و بزرگترین باشگاه تاریخ فوتبال هستم.

پس از ارائه، امباپه دور ورزشگاه دور زد و چند توپ را به سکوها زد تا آنها را بگیرند. او همچنین عکس گرفت و از غرور و خوشحالی که رسماً به شماره 9 جدید رئال مادرید تبدیل شد، ژست گرفت.



https://sportslens.com/news/kylian-mbappe-give-life-dream-club-real-madrid/ منبع: