امباپه قطر را رد می کند. من به قرعه کشی نمی آیم

مهمانان ویژه از سراسر جهان به دوحه آمده اند و قطری ها دوست داشتند کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن در این مراسم حضور داشته باشد اما به گفته این تیم امباپه این درخواست را رد کرده و در قرعه کشی روز جمعه حضور نخواهد داشت. این می تواند یکی دیگر از پیام های واضح امباپه به قطری ها باشد که دوران حضورش در پاری سن ژرمن رو به پایان است و او با رد چند پیشنهاد تمدید در پایان فصل راهی رئال خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی جام جهانی 2022 روز جمعه در دوحه قطر برگزار می شود. تکلیف اکثر تیم های صعود کننده مشخص شده و باید دید که تیم ها در گروه های هشت گانه چگونه قرار می گیرند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش این تیم، امباپه پاسخ داد که از آنجایی که او کاپیتان تیم فرانسه نیست، دلیلی برای حضور در این مراسم نمی بیند، در حالی که به گفته این منبع موثق، برگزارکنندگان کوپه دو همه تلاش زیادی کردند تا امباپه را متقاعد کنند. مراجعه كردن. در دوحه تماس با خود این بازیکن و فدراسیون فوتبال فرانسه ادامه داشت اما ناموفق بود.

کیلیان امباپه درخواست قطری ها برای شرکت در قرعه کشی جام جهانی را رد کرد.


سرویس خبر شماره: 1817367 |
10 فروردين 1401 ساعت 20:05 |
4063 |

2نظرات

من کاپیتان فرانسه نیستم

همچنین برای پاری سن ژرمن دولتی قطر داشتن کیلیان امباپه به عنوان چهره جهانی خود در جام جهانی مهم بود، اما در نهایت نتوانست او را متقاعد کند که قراردادش را تمدید کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید منتظر انتقال بزرگ امباپه به رئال مادرید باشیم.