امباپه قهرمانی فرانسه را پایین آورد!


سرویس خبر شماره: 2055180
26 جولای 1403 ساعت 12:00 ب.ظ.
1.8K |

0نقطه نظر

با جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه، او زمان زیادی برای امضای قرارداد برای حق پخش در فصل آینده داشت و در نهایت قراردادی بسیار کمتر از سال های گذشته امضا کرد.

امباپه قهرمانی فرانسه را پایین آورد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام پس از ماه ها مذاکره بی پایان، با خطر ورشکستگی چند باشگاه، لیگ یک برای حق پخش تلویزیونی به توافق رسید. در جلسه ای که چند ساعت به طول انجامید و با حضور روسای تمامی تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی فوتبال فرانسه برگزار شد، مقرر شد دازن و بین اسپورت پخش کننده مسابقات قهرمانی فرانسه در پنج فصل آینده باشند.

2054586

با این حال، واقعیت این است که این معامله جنبه های مختلفی را شامل می شود که به ریختن یک سطل آب سرد روی لیگ یک می رسد. در ماه سپتامبر، زمانی که اولین فراخوان مناقصه حق پخش تلویزیونی منتشر شد، وینسنت لبرون، رئیس لیگ، رویای دریافت یک میلیارد یورو، 800 میلیون یورو برای بازی های ملی و 200 میلیون یورو برای مسابقات اروپایی را در سر داشت، اما واقعیت این است که معامله بالاخره انجام شد در 500 میلیون بسته شد، رقمی مضحک در مقایسه با پیش بینی های اولیه فوتبال فرانسه.

دازن برای پخش 8 بازی از 9 بازی لیگ 1 400 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد، در حالی که کانال قطری BeinSports در نهایت با پرداخت 100 میلیون یورو برای پخش یک بازی، بازی هفته، حرکتی نمادین انجام داد.

2023510

همانطور که انتظار می رفت، این قرارداد انتقاداتی را برانگیخت زیرا هوادارانی که می خواهند هر بازی را در فصل آینده تماشا کنند باید 50 یورو برای Dozen و 14.99 یورو برای Esports بپردازند.

این در حالی است که اگر امباپه با پاری سن ژرمن تمدید می کرد، لیگ یک به راحتی موفق به امضای قرارداد یک میلیارد دلاری می شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی