امباپه مثل بقیه بازیکن نیست!


کد اطلاعات: 2048546
25 ژوئن 1403 در 1:52 ب.ظ.
1.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

خسلو:

خوسلو ستاره رئال مادرید از انتقال کیلیان امباپه خوشحال به نظر می رسد و به موفقیت او در این تیم امیدوار است.

امباپه مثل بقیه بازیکن نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خسلو در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی یک ساله از اسپانیول راهی رئال مادرید شد تا دوباره پیراهن آن تیم را بر تن کند و در این فصل نیز توانست قابل قبول باشد و تبدیل شود. بازیکن مورد علاقه هواداران

دو گلی که این بازیکن در دقایق پایانی دیدار مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند که باعث شد رئال مادرید به فینال این رقابت ها راه پیدا کند، از نکات جالب حضور او در این فصل بود. و در نهایت حضور در مسابقات یورو نیز او را به ارمغان آورد.

این مهاجم اسپانیایی مصاحبه ای با مارکا انجام داده که با هم می خوانیم.

امباپه بخر: این یک خرید بزرگ است. فکر می کنم او بازیکن بسیار موفقی در رئال مادرید خواهد بود. من فکر می کنم او به آمارها و دستاوردهایی بی سابقه دست خواهد یافت که دستیابی به آنها آسان نیست. او بازیکنی بسیار متفاوت از سایر بازیکنان در حال حاضر است و به نظر من خرید فوق العاده ای است.

2029426

مهاجمان واقعی ترافیک: در نهایت مربی خوشحال می شود چون می تواند بازیکنان را چرخش کند. مهمتر از آن، او می داند که چگونه بازیکنان را مدیریت کند. فکر می کنم آنچلوتی بهترین مربی حال حاضر جهان است و به داشتن چنین تیمی بسیار افتخار می کند.

فصل گذشته: آنچلوتی به من گفت که قرار است نقش مهمی بازی کنم. فکر می کنم در لحظاتی که این باشگاه در این فصل به من نیاز داشت توانستم مهم ظاهر شوم و آمار هم این را ثابت می کند. من در 2000 دقیقه 18 گل زدم. در لیگ قهرمانان هم مهم ظاهر شدم.

به واقعی بودن ادامه بده: در نهایت تصمیمی که گرفته می شود تنها به من بستگی ندارد. واضح است که من عاشق حضور در این باشگاه هستم. نمی دانم فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. بازی برای رئال مادرید همیشه بهترین چیز در جهان است، اما نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی می افتد.

مجله اخبار فوتبال خارجی