امباپه: من هم در حال فرار بودم، عصبانی بودم

عقل سلیم کاپیتان: “کاپیتان بودن تیم فرانسه احساس بسیار خوبی است. من کاپیتان کشورم هستم و این چیزی است که نمی توان از آن اجتناب کرد. این یک مسئولیت جدید برای من است. کاپیتانی سبک بازی من را تغییر نمی دهد، اما تغییر خواهد داد. احتمالاً نگرش و رفتارم را تغییر دهم.”

امباپه که در نشست خبری دیدار مقابل هلند در مقدماتی یورو 2024 شرکت کرده بود، درباره بازوبند کاپیتانی این تیم گفت.“کاپیتان خوب کسی است که تاثیر خوبی در تیم داشته باشد و بازیکنان را متحد کند. هفته خوبی برای من بود و افراد زیادی به من تبریک گفتند. کاپیتانی مسئولیت بزرگی است و البته همه این حق را دارند که بگویند. نظر او در مورد این موضوع: “وقتی دشان در مورد کاپیتانی با من صحبت کرد، من به سرعت پاسخ مثبت دادم.”

کیلیان امباپه که کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه شده است، تایید کرد که در این مورد با آنتوان گریزمان صحبت کرده و ابراز همدردی کرده است.

امباپه: من هم در حال فرار بودم، عصبانی بودم

امباپه اصرار دارد که بازوبند کاپیتانی چیزی را در مورد او تغییر نخواهد داد: “من قرار نیست به عنوان کاپیتان شخصیت جدیدی شوم. این بازوبند باید به بهترین شکل استفاده شود. اکنون می خواهم از هم تیمی هایم در زمین دفاع کنم و کاری را انجام دهم که مربی می خواهد. اگر او از من بخواهد. حمله می کنم، این کار را انجام می دهم و اگر بخواهد در دفاع شرکت کنم، برمی گردم.»


سرویس خبر شماره: 1897183
آوریل 03, 1402 در 10:05 ب.ظ
3.6 هزار |

1نقطه نظر

کاپیتان احساس خوبی دارد

وی در پایان درباره استعفای نوئل لوگره از ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه صحبت کرد.او استعفا داد و ما باید از او به خاطر هر کاری که برای تیم ملی انجام داد تشکر کنیم. اما حالا دیگر آنقدرها مهم نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناراحتی گریزمان: “من با او صحبت کردم و او بسیار ناامید شد. البته این واکنش از سوی او طبیعی بود و به او گفتم که اگر من جای او بودم، همین واکنش را نشان می دادم. به نظر من گریزمان همان بازیکن است مهمترین بازیکن در تمرینات دشان در تیم ملی من رئیس نیستم و به گریزمان گفتم که در تیم اتحاد ایجاد کند و برای فرانسه موفقیت بیاورد اگر حرفی برای گفتن داشته باشد من ساکت می شوم و گوش می دهم در تیم هرکسی باشد می تواند نظر بدهد.”

1774549

به گزارش «نسیم سه»، هوگو لوریس خداحافظی کرد تیم فرانسه پس از پایان جام جهانی 2022 قطر، دیدیه دشان مجبور شد کاپیتان جدیدی را انتخاب کند.
او مدعی شده بود که قرار است با بازیکنانش برای دادن بازوبند صحبت کند، اما در نهایت تصمیم گرفت امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم فرانسه انتخاب کند، گزینه ای که پیش از این می شد حدس زد، زیرا دشان از رهبری او تمجید کرده بود. و مهارت های ارتباطی در چندین موقعیت.
اما فیگارو اعلام کرده بود که گریزمان از این انتخاب بسیار ناراضی است. این ستاره اتلتیکو مادرید انتظار داشت دشان او را به خاطر گذشته اش در تیم فرانسه انتخاب کند و این برای او گران تمام شد.

1834715