امباپه می تواند بارسلونا را حذف کند


سرویس خبر شماره: 2014550
26 آوریل 1403 در 11:52 ب.ظ.
2.3 هزار |

5نقطه نظر

لوئیس فرناندز:

لوئیس فرناندز سرمربی سابق پاری سن ژرمن معتقد است کیلیان امباپه می تواند پاری سن ژرمن را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

امباپه می تواند بارسلونا را حذف کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست هفته گذشته پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جنجال زیادی در فرانسه به پا کرد.

بسیاری از رسانه ها از کیلیان امباپه به دلیل عملکرد ضعیفش انتقاد کردند و از سوی دیگر، بسیاری لوئیز انریکه را عامل شکست مقابل بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس دانستند.

با این حال هنوز یک مسابقه باقی مانده است. بازی برگشت این هفته برگزار می شود و پاری سن ژرمن در ورزشگاه المپیک به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

2010896

لوئیس فرناندز امروز در مصاحبه ای به کسانی پیوست که معتقدند کیلیان امباپه رمز موفقیت پاری سن ژرمن در بازی برگشت و رسیدن به نیمه نهایی است.

او گفت: کیلیان می تواند شرایط را به نفع پاری سن ژرمن تغییر دهد. برای چی؟ چون قبلا این کار را کرده بود. او مطمئناً انگیزه زیادی خواهد داشت زیرا انتقادات زیادی شنیده است. او یک قهرمان است. او قبلاً فرانسه را قهرمان جهان کرده است، چرا با پاری سن ژرمن نمی تواند این کار را انجام دهد؟ او قبلاً مقابل بارسلونا خوب بازی کرد و می‌تواند دوباره این کار را انجام دهد.»

مجله اخبار فوتبال خارجی