امباپه: همیشه آرزو داشتم کاپیتان تیم فرانسه باشم

در جریان بازی دو روز پیش مقابل هلند خبری از دلخوری گریزمان نبود. او اولین گل فرانسه را به ثمر رساند و سپس شادی خود را با امباپه تقسیم کرد. امباپه نیز در همین بازی یک گل زد.

این تصمیم سرمربی فرانسه موافقان و مخالفان زیادی داشت، هرچند به نظر می رسید تعداد مخالفان او بیشتر باشد و حتی گفته می شد آنتوان گریزمان از این تصمیم آنقدر ناراحت بوده که به فکر خداحافظی افتاده است. تیم ملی

امباپه به Telefoot گفت: کاپیتانی یک عنوان نمادین است. ما نماینده میلیون ها فرانسوی هستیم و من نماینده تیمی هستم که قرار است یک ملت را خوشحال کند. کاپیتان تیم ملی کشورم شدم.

به گزارش «نسیم سه»، هوگو لوریس خداحافظی کرد تیم فرانسه پس از پایان جام جهانی 2022 قطر، دیدیه دشان مجبور شد کاپیتان جدیدی را انتخاب کند.
او مدعی شده بود که قرار است با بازیکنانش برای دادن بازوبند صحبت کند، اما در نهایت تصمیم گرفت امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم فرانسه انتخاب کند، گزینه ای که پیش از این می شد حدس زد، زیرا دشان از رهبری او تمجید کرده بود. و مهارت های ارتباطی در چندین موقعیت.

1835310


سرویس خبر شماره: 1897619
6 آوریل 1402 ساعت 18:30
507 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هیچ فشاری روی من نیست

امباپه ادامه داد:من کاپیتان تیم هستم، نه رئیسی که بخواهد رهبر سایر بازیکنان باشد. ما بازیکنان بزرگ و مهم زیادی در رختکن داریم و همه می توانند صحبت کنند و کمک کنند. هر کسی می تواند برای منافع تیم نظر بدهد. من رابط بین نسل قدیم و جدید تیم ملی هم هستم. هیچ فشاری روی من یا کسی نیست و معتقدم که خوب خواهد شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

برخی فکر می کنند بازوبند کاپیتانی می تواند فشار روی امباپه را افزایش دهد و به ضرر فرانسه تمام شود، اما ستاره پاری سن ژرمن چنین نظری ندارد. او هیچ مشکلی در این مورد احساس نمی کند.

1835213

کیلیان امباپه از اینکه کاپیتان اول فرانسه است بسیار خوشحال است و گفت که هیچ فشاری روی خودش احساس نمی کند.

امباپه: همیشه آرزو داشتم کاپیتان تیم فرانسه باشم