امباپه گفت یک روز بازیکن رئال مادرید خواهم شد

با این حال، آلن آمبوما، دوست نزدیک و یکی از اعضای خانواده کیلیان امباپه، اظهارات جالبی در مورد ستاره فرانسوی داشت که بار دیگر امیدها را نسبت به حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو افزایش داد. کیلیان ایده های روشنی داشت و گفت که من بازیکن رئال مادرید خواهم شد. یک بار به او گفتیم که به او بلیط سانتیاگو برنابئو را پیشنهاد می کنیم و او فقط گفت که من کسی هستم که یک روز شما را به برنابئو می برم.” ، اعلام کرد. اشاره شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با این حال امباپه پس از پیروزی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن مقابل لوریان، صحبت های متفاوتی درباره آینده خود کرد و گفت: “هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام. عوامل جدیدی وجود دارد که ممکن است تاثیرگذار باشد. چه عواملی؟ (می خندد) جدید من راحت هستم و می خواهم پس از مشورت با خانواده ام بهترین تصمیم ممکن را بگیرم. بله، احتمال تمدید با پاری سن ژرمن وجود دارد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در نقل و انتقالات تابستانی بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد باشگاه اسپانیایی برای جذب این بازیکن به پاری سن ژرمن 200 میلیون یورو پیشنهاد داده است اما در پاری سن ژرمن تا پایان از دست نداد تا اینکه انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق افتاد.


سرویس خبر شماره: 1818086 |
15 فروردين 1401 ساعت 23:25 |
10,257 امتیاز خبر|

0نظرات

پاری سن ژرمن سال گذشته امیدوار بود کیلیان امباپه را برای تمدید قراردادش متقاعد کند، اما همانطور که انتظار می رفت او تا کنون تمایلی برای ماندن در پارک دو پرنس نشان نداده است. البته امباپه بارها تاکید کرد که در این فصل فقط روی موفقیت پاری سن ژرمن تمرکز کرده است، اما در عین حال برای تمدید با این تیم فرانسوی چراغ سبز نشان نداد.

یکی از دوستان نزدیک کیلیان امباپه در مورد این ستاره فرانسوی صحبت های جالبی کرده است.