امربات در WC: مسابقه دیر شروع شد!

دلیل تأخیر عجیب آمروبات در این زمینه هنوز به درستی مشخص نشده است، اما کاربران فضای مجازی با انتشار توییت های بی پایان و خنده دار مدعی شده اند که به نظر می رسد آمروبات بیش از حد معمول برای رفتن به دستشویی زمان برده است و این مشکل وجود دارد. الرارکی را عصبانی کرد.

اما نیمه دوم با یک شگفتی عجیب آغاز شد. در حالی که همه منتظر شروع مسابقه بودند اما ظاهراً داور و ناظر بازی و بازیکنان دو تیم در کنار زمین منتظر مشکل بودند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های ملی مراکش و کرواسی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان ولید الراکارکی در برابر ستارگان کرواسی و نایب قهرمان جام جهانی گذشته نمایش خوبی داشتند و موقعیت های گلزنی برای هر دو تیم برابر بود.

امروبات که در نیمه اول عملکرد خوبی داشت به نوعی باعث عصبانیت سرمربی خود شد. الراکارکی که از بی نظمی تیمش عصبانی بود، دوست نداشت نیمه دوم را با یک پاس کمتر شروع کند. البته داور و ناظر بازی نیز در این زمینه با مراکشی ها همکاری داشتند چرا که قاضی دادگاه می توانست بدون حضور امرابات بازی را آغاز کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855102
دسامبر 02, 1401 در 03:08 ب.ظ
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در ابتدای بازی مراکش و کرواسی اتفاق عجیبی رخ داد

ناگهان سوفیان امرابات بازیکن فیورنتینا پشت سر او به سرعت وارد زمین شد. جوراب هایش را بالا کشید و به سرعت به سمت زمین دوید تا در جای خود جا بیفتد. پس از حضور آمروبات در زمین، داور سوت شروع مسابقه را به صدا درآورد.

این تهیه کننده تلویزیونی ناگهان تصویر ولید الراکرقی، سرمربی مراکش را نشان داد که از رختکن از پله ها بالا می رود و به سمت نیمکت تیمش می رود. او در موقعیتی صحبت می کرد که عصبانی به نظر می رسید.

با توجه به ورود دیرهنگام سوفیان امرابات به زمین، بازی مراکش و کرواسی در اواخر نیمه دوم آغاز شد.

امربات در WC: مسابقه دیر شروع شد!

بعد از نمایش خوب مراکشی ها در نیمه اول، همه منتظر شروع نیمه دوم بودند تا در نیمه دوم نیز عملکرد آنها را ببینند. آیا نماینده آفریقا می تواند در عرض 45 ثانیه مقابل تیم ستاره ای دالیچ زنده بماند یا خیر.