امریک لاپورته، از سیتی تا بارسلونا بدون پنجره!

به گزارش موندو دپورتیوو، لاپورته به دنبال زمان بازی بیشتر است، در این گزارش همچنین آمده است که در چنین شرایطی اولویت اول او انتقال به بارسلونا خواهد بود.

1829432

به گزارش “ورزه سه”، بارسلونا برای جذب آیمریک لاپورته با مشکل جدی مواجه است. این باشگاه قادر به ثبت قرارداد بازیکن جدید نیست و در صورت حضور مدافع سیتی نمی تواند از آن استفاده کند.

خاویر تباس، مدیر اجرایی لالیگا اخیراً موضوع فوق را برجسته کرده و گفته است: بارسلونا در بودجه خود جایی برای هزینه های پنجره نقل و انتقالات بعدی ندارد و متحمل تخلف شده است. به همین دلیل این باشگاه تا اطلاع ثانوی حق اضافه کردن بازیکنان جدید را ندارد. ما امور مالی را با دقت بسیار زیر نظر داریم و تعیین می کنیم که هر باشگاه چقدر می تواند هزینه کند.

تابستان امسال، باشگاه به دلیل ناتوانی در کنترل هزینه ها، از نقل و انتقالات محروم شد. بارسلونا در سال‌های اخیر هزینه‌های زیادی داشته است و سعی کرده این هزینه‌ها را با درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی و سایر درآمدها از جمله فروش سهام غرامت و شاخص مالی آن متعادل نگه دارد.

1829433

آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند، اما با مشکل جدی مواجه است.

امریک لاپورته، از سیتی تا بارسلونا بدون پنجره!


سرویس خبر شماره: 1894370
16 مارس 1401 در 01:01
12.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مدافع منچسترسیتی و سه راهی سخت در جلو

به این ترتیب حتی با وجود تمایل لاپورته برای حضور در بارسلونا، این بازیکن در صورت انتقال به باشگاه کاتالان، تا زمانی که مسائل مربوط به آن حل نشود و محرومیت بارسا لغو نشود، نمی تواند بازی کند. در چنین شرایطی، او با یک تی روبرو می شود. در سیتی بمانید، منتظر بارسا باشید یا به تیم دیگری بروید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی هرناندز نیز خواهان جذب لاپورته است و از این انتقال استقبال می کند. اما با توجه به مشکلات مالی باشگاه کاتالانی، این انتقال با چالش هایی مواجه است که تحقق آن را تحت الشعاع قرار داده است.