امضاهای ژانویه و فراموشی | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

شکی وجود ندارد که او یک بازیکن عالی به تیم بوده است، به ویژه به این دلیل که در مهاجم مرکزی نیز عمق و پوشش ارائه می کرد. چیزی که ما به آن نیاز داشتیم تا به ادی نکتیا یک نفس بکشیم، و با توجه به شرایط مصدومیت که به این معنی بود که او در جلو نیاز داشت.

صبح.

بدیهی است که همه چیز برای او در آرسنال واقعاً خوب نبود، اما از نظر تأثیر او در یکی از چشمگیرترین دستاوردهای باشگاه، نام او به طور غیرقابل حذفی با آن پیوند خورده است. پولی که برای او پرداختیم در این زمینه ارزشش را دارد.

آرشاوین به وضوح از آنهایی که حماسه ای بود در ذهن می ماند. این معامله در نهایت پس از پایان ضرب الاجل، با تخفیف ویژه انجام شد، و آن چهار گل در آنفیلد یک عملکرد انفرادی قابل توجه بود. من اغلب به این فکر کرده‌ام که بازیکنانی که کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند چه احساسی دارند که بدانند برای گرفتن هر سه امتیاز کافی نیست.

من متوجه شدم تیم از ساعت 7 صبح کمی در مورد خریدهای ژانویه و آمار آنها انجام داد (هنوز متوجه شدم، تیم!)، در زیر بازتولید شده است:

فراتر از بازیکنانی که تیم به آنها اشاره کرده است، می توانید به فصل 04-2003 برگردید، زمانی که ما خوزه آنتونیو ریس فقید را از سویا به خدمت گرفتیم. به یاد بیاوریم، این تیم آرسنال بود که تیری آنری، دنیس برگکمپ، کانو، سیلوین ویلتورد و جرمی آلیادیر بالقوه را در اختیار داشت، اما ما رکورد نقل و انتقالات خود را در ژانویه شکستیم تا کیفیت دیگری به مهاجمان اضافه کنیم.

لئاندرو تروسارد: 2022/23 – 1 گل، 5 پاس گل (در 6 بازی تاکنون)
پیر امریک اوبامیانگ: 2017/18 – 10 گل، 4 پاس گل
آندری آرشاوین: 2008/09 – 6 گل، 8 پاس گل
امانوئل آدبایور: 2005/06 – 4 گل، 4 پاس گل

هر چه اتفاق افتاد که خروج او را تسریع کرد اکنون آب زیر پل است، کمی غم انگیز است که او در جهنمی مانند چلسی قرار گرفت، اما فوتبال همین است. من همچنین معتقدم که در حالی که نحوه ترک او و ناتوانی ما در یافتن پوشش در ژانویه گذشته تأثیر قابل توجهی بر موقعیت نهایی ما در فصل گذشته داشت، این بخشی از این است که چرا ما در این فصل نیز در جایی هستیم. نکات مثبت و منفی.

زمانی که او در دقیقه 90 بازی را به 4-3 رساند، باید فکر می کرد که آن را برنده می شود، اما منصفانه است که بگوییم در آن زمان از نظر دفاعی کمی بی مزه بودیم. یکی از مغزهای آرسن که فکر می کرد میکائیل سیلوستره به اندازه کافی خوب است کمکی نکرد و یوسی بنایون – که اخیراً یک فصل از این منطقه بود – یک گل تساوی را ربود. این دومین تساوی 4-4 ما در این فصل نیز بود.

تا فردا.

آن چهار بازی آخر به همین دلیل سخت بود. یک تساوی خیره کننده 0-0 با بیرمنگام انجام شد. ریس گل تساوی را در برابر تیم پورتسموثی که با سقوط در حال معاشقه بود به تساوی 1-1 رسید، قبل از اینکه تنها گل بازی را در برد 1-0 خارج از خانه در فولام به ثمر رساند. ما می دانیم که در روز آخر مقابل لستر در هایبری چه اتفاقی افتاد، اما در حالی که گل های ریس به سختی هیجان انگیزترین گل های آن فصل باورنکردنی هستند، آنها بسیار مهم بودند.

او در قهرمانی بسیار مهم جام حذفی در سال 2020 نقش بسزایی داشت، جامی که به میکل آرتتا مقداری حسن نیت در بانک داد که شاید برای او در زمان‌های سخت‌تر بعدی حیاتی بود. همچنین لازم به یادآوری است که او در زمان پرتلاطمی در تاریخ باشگاه وارد شد – مدیری که با او قرارداد امضا کرد در کمتر از 6 ماه از بین رفت، اونای امری در 18 ماه آمد و رفت و سپس دوران آرتتا آغاز شد. او در آن دوران سخت گل های زیادی به ثمر رساند و اوبامیانگ همیشه همان مرد، همان بازیکن، یک گلزن بیرون و بیرون بود که اغلب به روش های دیگر استفاده می شد، اما تیم و رختکن در زمان او تکامل یافتند.

به هر حال، اگر فرصتی برای گوش دادن به پادکست نداشته اید، در زیر آمده است، و در Patreon ما اقدام آخر هفته لیگ برتر را در 30.

در Arsecast Extra دیروز از ما سوالی در مورد بهترین خریدهای ژانویه تمام دوران پرسیده شد. واضح است که این الهام از هت تریک پاس گل لئاندرو تروسارد در پیروزی 3-0 ما مقابل فولام بود. یک کرنر برای گابریل، یک پاس برای گابریل مارتینلی و یک سانتر برای مارتین اودگارد. دو تا از آن پاس گل ها نیز با پای چپ او بود.

دانلودiTunesSpotifyAcastRSS

https://arseblog.com/2023/03/january-signings-and-forgetfulness/ منبع:

گویا او پرکار نبود، اما سهم او در فصل شکست ناپذیر بسیار مهم بود. او سه بار مقابل چلسی گلزنی کرد (دو بار در جام حذفی، آن موشک!)، و یک بار در لیگ قهرمانان اروپا (خیلی زود)، اما بعد از اینکه ما در وایت هارت لین لیگ را بردیم، هنوز چهار بازی برای رفتن داشتیم. دستیابی به چیزی که بسیاری تصور می کردند غیرممکن است. این چیزی است که آرسن در مورد آن زیاد صحبت کرده است، دشواری حفظ انگیزه بالا پس از رسیدن به هدف فصل خود برای قهرمان شدن.

البته ما چند ورود بی‌نظیر در ژانویه نیز داشته‌ایم، اما لازم به ذکر است که مارتین اودگارد زمانی که به‌صورت قرضی آمد. من در آن دوره به اندازه کافی تحت تأثیر قرار گرفتم که از ما می خواستم در صورت امکان آن را دائمی کنیم، و آن دوره کوتاه – حتی اگر تحت تأثیر مصدومیت بود – برای ایجاد پیوند بین بازیکن و آرسنال کافی بود تا این اتفاق بیفتد. چیزهای بیشتری وجود داشت، ما باید خواسته‌های رئال مادرید را برآورده می‌کردیم، اما اگر می‌بینیم باشگاه‌های دیگر برای بازیکنانی که احتمالاً هرگز 50 درصد از تأثیر بازیکن نروژی را ندارند، 35 میلیون پوند یک معامله مطلق به نظر می‌رسد. در تیم ما داشت.

افراد زیادی در توییتر تعجب می کردند که آیا حذف پیر امریک اوبامیانگ عمدی بوده است، و صادقانه می توانم به شما بگویم که من به سادگی همه چیز او را فراموش کردم. نمی‌دانم آیا این چیزی در مورد من می‌گوید یا راهی که بازیکن باشگاه را ترک کرد – همچنین در ژانویه – دلیل آن بود. در هر صورت، بغض نبود. من واقعاً هیچ بدخواهی نسبت به اوبامیانگ ندارم.