امضای پیراهن قرمز آرسنال در گودیسون پارک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی، جورجینیو در دفتر باشگاه آرسنال قراردادی رسمی امضا کرد. قرارداد بازیکن 31 ساله ایتالیایی با چلسی 6 ماه باقی ماند.

آرسنال ۱۱ میلیون یورو به چلسی پرداخت کرد تا ۶ ماه باقی مانده از قرارداد جورجینیو را بخرد. توپچی ها همچنین حداکثر 2 میلیون یورو پاداش قرارداد به ستاره ایتالیایی پرداخت خواهند کرد. حالا جورجینیو به آرسنال پیوست تا نگرانی هافبک آرتتا را کاهش دهد. ستاره ایتالیایی قراردادی 18 ماهه با توپچی ها امضا کرد و آرسنال این گزینه را دارد که قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کند.

1798241

امروز در بازی آرسنال مقابل اورتون، میکل آرتتا تصمیم گرفت در دقیقه 59 هافبک ایتالیایی جدید خود را وارد زمین کند. با تساوی 0-0 بازی، توماس پارتی به جای جورجینیو از زمین خارج شد. هواداران آرسنال برای اولین بار در یک بازی رسمی این هافبک ایتالیایی را با پیراهن قرمز تیمشان دیده اند.

1798243


سرویس خبر شماره: 1868517
15 فوریه 1401 در 5:40 ب.ظ
3.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

با توجه به اینکه چلسی و آرسنال اهل یک شهر هستند و رقابت سنتی دو تیم، جفت شدن یک ستاره از یکی از دو تیم به دیگری همیشه موضوعی و بحث برانگیز است. اگرچه در گذشته بازیکنان زیادی بین دو تیم جابجا شده اند.

1798242

جورجینیو که در آخرین روز نقل و انتقالات از چلسی به آرسنال پیوست و تیتر خبرها شد، در بازی آرسنال با اورتون به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا اولین بازی خود را برای توپچی ها انجام دهد.

امضای پیراهن قرمز آرسنال در گودیسون پارک

بلافاصله پس از ورود جورجینیو به زمین در دقیقه 60، اورتون توسط تارکوفسکی به گل رسید. قبل از شروع بازی امروز آرسنال و اورتون، شایعه شده بود که توماس پارتی به دلیل مشکل عضلانی به بازی نمی رسد اما آرتتا او را زود به زمین فرستاد. به نظر می رسد که آرتتا نمی خواهد پارتی را زیاد تحت فشار بگذارد. این تعویض هم فرصتی برای جورجینیو بود تا با پیراهن آرسنال خودنمایی کند و هم خطر مصدومیت توماس پارتی را کاهش داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی