امضای گاز پورحمیدی استقلال خوزستان به تیم ملی (تصویر)

در حال حاضر حسن پورحمیدی یکی از بهترین دروازه بان های استقلال خوزستان است که با تیمش برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند و حسین نیز با درخشش در آلومینیوم آراک توانست فرصت بازی در تیم ملی را پیدا کند. ببینید جدال این دو در صورت صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر چگونه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حسین پورحمیدی در 24 سالگی جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد و در 13 سالگی به همراه برادرش استعدادیابی در تیم استقلال خوزستان و رده جوانان این تیم انتخاب شدند. فرشاد بختیاری زاده مربی فعلی دروازه بانان استقلال خوزستان که در آن زمان نیز در این تیم حضور داشت، این دو برادر دوقلو را به تیم اصلی و بزرگسالان استقلال خوزستان آورد و به تدریج توانستند مسیر پیشرفت را طی کنند.

1834187

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن پورحمیدی پس از عملکردی که در دو فصل اخیر در تیم آلومینیوم به دست آورده، حالا این شانس را پیدا کرده است که در اردوی تیم ملی حضور یافته و به رقابت بپردازد.

نکته جالب در مورد پورحمیدی که برادر دوقلویش اکنون به عنوان یکی از دروازه بانان قابل اعتماد در استقلال خوزستان فعالیت می کند، حضور او در تیم آبی پوشان در سن 16 سالگی و در زمان قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان است. .مرتبط با.


سرویس خبر شماره: 1896777
Mar 29, 1401 @ 5:21 PM
68

0نقطه نظر

این دروازه بان 24 ساله که در اولین فصل حضورش در آلومینیوم 11 کلین شیت و فصل گذشته 14 کلین شیت در لیگ برتر داشت، امسال در 23 بازی 13 کلین شیت داشته است و این شانس را دارد که این رکورد را بشکند. پایان فصل اما عملکرد خوبش در این فصل برای رسیدن به تیم ملی تلاش کرد.

1834188

او چهره جدید تیم ملی محسوب می شود که با حضور امیر قلعه نویی این شانس را داشت تا با دیگر دروازه بانان رقابت کند.

امضای گاز پورحمیدی استقلال خوزستان به تیم ملی (تصویر)