امنیت دفاعی عمومی با مسیح (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1823694 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 15:04 |
6 امتیاز خبر|

0نظرات

سوئیچ برای جلوگیری از حملات فویل.

مدافع میانی گل گهر در حضور یک نیمه در زمین با تکل های خود و توپ های دفعی خود اجازه نداد شاگردان رحمتی در نیمه اول آن طور که می خواهند در خط حمله کار کنند و نمایشی به نمایش گذاشت. تا گل گهر بتواند بازی را رها کند. بدون دریافت گل



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیرجانی ها نیمه دوم را با سه تعویض همزمان آغاز کردند که یکی از آن ها در خط دفاعی با ورود مسیح زاهدی بود. مدافع بلند قامتی که هفته گذشته به دلیل مصدومیت جزو مهره های اصلی تیمش نبود اما در نیمه دوم بازی با آلومینیوم اراک وارد زمین شد و مطمئن و ناقص به میدان رفت.

زاهدی پس از ورود به زمین، بر خلاف نیمه اول اجازه نداد آلومینیوم پشت مدافعان گل گهر موقعیت خطرناکی بگیرد و همچنین موفق شد توپ را بریده و از رسیدن توپ به مهاجمان حریف جلوگیری کند تا برخلاف 45 دقیقه اول، آنجا خطر جدی تری روی دروازه تیمش بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گل گهر سیرجان پس از پنج هفته پیروز نشدن و یک باخت و چهار تساوی متوالی امیدوار بود در بازی خانگی مقابل آلومینیوم پیروز شود اما در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه خودی وارد کرد. آنها دیدند که بی تدبیری مهاجمان اراکی باعث شد گلی دریافت نکنند اما در نیمه دوم تغییر خط دفاعی امیر قلعه نویی روند بازی را تغییر داد.

سرمربی گل گهر در نیمه دوم با حرکتی در خط دفاعی تیمش مانع از حملات پرفشار آلومینیومی شد.