امپراتوری ناشناخته و چند میلیون دلاری لواندوفسکی / از حقوق خوب تا شرکت های جالب و موفق

امپراتوری چند میلیون دلاری و سوپراستار گمنام اخبار / از حقوق خوب تا شرکت های جالب و موفق

در مونیخ، لواندوفسکی در سال 2021 بابت قراردادش با باشگاه بایرن مونیخ 20 میلیون یورو دریافت کرد که البته این مبلغ در بارسلونا کمی کمتر خواهد بود. به عبارت دیگر، 13 میلیون یورو مابقی درآمد (طبق گزارش فوربس که درآمد لوا را 33 میلیون یورو تخمین زده است) حاصل از قراردادهای این شرکت با شرکت هایی مانند «نایک»، «هواوی» و «پراکتر اند گمبل» به حساب وی واریز شده است. حساب.

یکی دیگر از چهره های کلیدی در درک معاملات تجاری ستاره لهستانی، همسرش آنا است که چندین پروژه مشترک با او دارد. Foods by Ann یک رستوران و تجارت تناسب اندام است که متعلق به همسر لواندوفسکی است. البته در این برند رابرت نیز محصولات خاص خود را دارد. آنا نقش مهمی در برند پوشاک «4F» دارد و آن را به عنوان برند مواد غذایی تبلیغ می کند.

علاوه بر آنها، ستاره جدید بارسلونا با کمک آنا که یک آژانس بازاریابی و روابط عمومی است و با شرکت های بزرگ در سراسر جهان همکاری می کند، “Stor9” را راه اندازی کرد. آنها با گروهی شریک شدند تا RL Media را تشکیل دهند و دست در دست هم در بخش ارتباطات کار کنند.

به گزارش مجله «فوربس»، درآمد لواندوفسکی با توجه به قراردادهای بزرگی که امضا کرده و قراردادهای اسپانسری که دارد از مرز 30 میلیون یورو گذشت. تنها فوق ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار بیشتر از لواندوفسکی در سال 2021 درآمد داشته اند.

امپراتوری چند میلیون دلاری و سوپراستار گمنام اخبار / از حقوق خوب تا شرکت های جالب و موفق

ماجرای لواندوفسکی

«RL9» برند این ستاره فوتبال و مهم ترین نام مستعاری است که او در شبکه های اجتماعی خود از آن استفاده می کند. در واقع، شایعات حاکی از آن است که باشگاه کاتالان می تواند به او اجازه دهد تا شماره کلید مارک تجاری خود را که در حال حاضر ممفیس دیپای بر تن بازیکن هلندی است، سلب کند. در جریان تور پیش فصل، لواندوفسکی شماره 12 آبی ها را بر تن کرد.

رابرت لواندوفسکی در 33 سالگی یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می شود و یکی از رهبران پروژه جدید بارسلونا خواهد بود. با این حال، بین المللی لهستانی نه تنها در مستطیل سبز بسیار خوب است، بلکه در دنیای تجارت نیز موفق است.

بیش از 30 میلیون یورو

امپراتوری چند میلیون دلاری و سوپراستار گمنام اخبار / از حقوق خوب تا شرکت های جالب و موفق



سرویس اخبار فوتبال خارجی