امیدهای تیم ملی ایران برای قهرمانی بیشتر شده است


سرویس خبر شماره: 1847876
20 اکتبر 1401 ساعت 11:01 ب.ظ
12.3 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

ما دوباره به قطر خواهیم رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از انصراف چین از میزبانی جام ملت های آسیا 2023، چهار کشور اندونزی، کره جنوبی، قطر و استرالیا درخواست خود را برای میزبانی این رقابت ها اعلام کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 روز بعد میزبانی جام ملت های آسیا را که در خرداد و تیر 1402 برگزار می شود، نهایی خواهد کرد.

بازی در شرق آسیا و به خصوص کره جنوبی همیشه برای ایران سخت بوده و شانس قهرمانی آنها در لیگ را کاهش می دهد اما بازی در ورزشگاه ها و جو آشنای قطر می تواند برگ برنده ای برای ایران باشد.تیم ملی ایران که آرزوی قهرمانی را در سر دارد. جام ملت های آسیا.

روزنامه الاتحاد گزارش داد قطر میزبان جام ملت های آسیا است و این اتفاق می تواند به نفع ایران باشد.

امیدهای تیم ملی ایران برای قهرمانی بیشتر شده است

در نهایت باید دید میزبان جام جهانی به طور رسمی به عنوان میزبان این تورنمنت مهم آسیایی انتخاب می شود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

روزنامه اماراتی الاتحاد اکنون به نقل از منابع انحصاری گزارش داده است که قطر در مقایسه با کره جنوبی از شانس بسیار بالایی برای میزبانی برخوردار است. به نوشته این روزنامه، کره جنوبی ظرفیت پذیرش خود را از دست داده است.

علیرغم اینکه در روزهای ابتدایی شایعاتی مبنی بر درخواست اسکان این کشور به گوش می رسید، عربستان درخواستی برای میزبانی این رقابت ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نکرد، بنابراین مشخص است که سعودی ها قصد دارند تمام تلاش خود را برای سال 2027 به کار گیرند.

میزبانی این مسابقات در قطر می تواند برای ایران مهم باشد، زیرا میزبانی مسابقات در غرب آسیا و همسایگی ایران شرایط بهتری را برای بازیکنان ایرانی ایجاد می کند.

اگر AFC قطر را به عنوان میزبان انتخاب کند، قبل از شروع جام جهانی که بسیاری آن را پایان سال های رویایی فوتبال قطر از نظر میزبانی از رقابت های مهم می دانستند، این کشور میزبان مهم ترین رقابت های ملی آسیا خواهد بود تا ادامه یک قطب فوتبال را در قاره کهن برگزار کنید.