امیدهای گل گهر منتظر اعتماد قلعه نویی هستند (عکس)

از راست (به ترتیب رسول شیبانی، علی سلیمانی، سهیل نظامی، مهدی زیدآبادی و امیرحسین صفوی)



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822432 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 17:56 |
88 امتیاز خبر|

0نظرات

در پی ایجاد آکادمی باشگاه گل گهر سیرجان، بازیکنانی از این آکادمی در رده های مختلف با نظر مثبت کادر فنی به تیم بزرگسالان اضافه شدند و با آنها تمرین می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آکادمی باشگاه گل گهر سال گذشته با سفر رئیس فدراسیون به سیرجان افتتاح شد.
روند کار در این آکادمی به گونه ای بود که طرح استعدادیابی در سیرجان برای بازیکنان سراسر کشور اجرا شد و تعدادی از این بازیکنان با صلاحدید مربیان آکادمی فوتبال گل گهر سیرجان در رده های مختلف نونهالان، نوجوانان انتخاب شدند. ، جوانی و امید.
حالا با گذشت یک سال از افتتاح آکادمی، با صلاحدید امیر قلعه نویی و معاونانش، چند بازیکن از رده های پایه گل گهر به ترکیب تیم بزرگسالان اضافه شده اند و منتظر اعتماد امیر قلعه نویی هستند. برای شرکت در مسابقات لیگ برتر
امیر دهکار مهاجم 17 ساله تیم فوتبال گل گهر سیرجان یکی از نتایج منتخب آکادمی گل گهر سیرجان است که توانست نظر امیر قلعه نویی را به خود جلب کند و در لیست برترین های سیرجان قرار گیرد. .
البته علاوه بر دهکار، بازیکنان دیگری مانند رسول شیبانی، علی سلیمانی، سهیل نظامی، مهدی زیدآبادی، امیرحسین صفوی، حمیدرضا محمودآبادی، امیررضاپورمخبر، ابوالفضل علیزاده و امیررضا جرجانی توانستند از تیم جوانان عبور کنند. و امیدهای آکادمی به تیم بزرگسالان گل گهر راه.
همچنین می توان به نامه هایی مانند حسین نخودکار و امیرحسین نیک پور که این روزها به شدت در تمرینات گل گهر حضور دارند و البته نوخودکار که حتی در برخی مسابقات به عنوان بازیکن ثابت استفاده می شد نیز اشاره کرد.