امیدوارم آنچلوتی سرمربی تیم ملی برزیل شود

در این مورد با پپ گواردیولا صحبت و شوخی کردم اما او گفت فعلا امکان سرمربیگری تیم ملی برزیل وجود ندارد. پپ گواردیولا اخیرا قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد و هیچ راهی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد. منتظر اعلام سرمربی جدید هستم و گمانه زنی ها زیاد است اما امیدوارم به زودی معرفی شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، شایعاتی مبنی بر پایان همکاری کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان این فصل به گوش می رسد. تیم ملی برزیل در جام جهانی عملکرد چندان خوبی نداشت و با وجود اینکه مدعی اصلی قهرمانی بود، در نهایت سلسائو در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب کرواسی شد و با این مسابقات خداحافظی کرد. پس از پایان جام جهانی بود که تیته از تیم ملی برزیل جدا شد و گزینه جانشینی او هنوز مشخص نشده است. از کارلو آنچلوتی به عنوان یکی از نامزدهای نیمکت نشینی سلکائو نام برده می شود و ادرسون ابراز امیدواری کرده است که این اتفاق بیفتد.

ادرسون گفت: “امکان حضور کارلو آنچلوتی در رختکن تیم ملی برزیل؟ من این موضوع را با کاسمیرو، وینیسیوس جونیور و ادر میلیتائو در میان گذاشتم. آنها به من گفتند که آنچلوتی یک مربی بزرگ و استثنایی است، همه چیزهایی که دنیا او را دوست دارد و “کارلتو دارد.” در سال های اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده است. در آینده نزدیک خواهیم دید که آیا او سرمربی برزیل می شود یا خیر. اخبار زیادی در این زمینه وجود دارد و امیدوارم هر چه زودتر این موضوع روشن شود.»

ادرسون، مدافع برزیلی منچسترسیتی امیدوار است کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی بعدی سلکائو انتخاب شود.

امیدوارم آنچلوتی سرمربی تیم ملی برزیل شود


سرویس خبر شماره: 1896975
آوریل 02, 1402 در 10:16 ق.ظ
4.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ادسون: