امیدوارم دمبله سال ها در بارسلونا بماند

پدری همچنین در مورد جوردی آلبا و جرارد پیکه کهنه کار بارسلونا صحبت کرد. وی گفت: پیکه و آلبا در زندگی روزمره به ما جوانان کمک کرده اند و به بازیکنان در مورد آنچه که در سال های اخیر در داخل و خارج از زمین تجربه کرده اند توصیه می کنند. بسیار بالاست و این دو بازیکن می توانند به بارسلونا کمک زیادی کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدری گفت: “عثمان همیشه همه را غافلگیر می کند. ما هفته گذشته در همان روز بازی بارسلونا مقابل الچه متوجه شدیم که فرزند دمبله به دنیا آمده و او پدر شد، زیرا او به ما نگفته بود. چیزی نگفت. او در زمین بود. با توپ. او می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد. عملکرد دمبله دیوانه کننده است و بازیکنان زیادی در دنیا نمی دانند که او چگونه این کار را انجام می دهد. عثمان همیشه لبخند می زند و این باعث خوشحالی ما گروه بزرگتری در رختکن بارسلونا می شود. حضور او او بسیار است. خوب و خوشحال در تیم هستم و امیدوارم عثمان دمبله سال های زیادی در کنار ما بماند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که تقریبا هیچ شکی در جدایی عثمان دمبله از بارسلونا وجود نداشت و تلاش های این باشگاه برای تمدید قرارداد بی نتیجه بود، در نهایت این ستاره فرانسوی تغییر موضع داد و قرارداد دو ساله خود را تمدید کرد. . پدر حفک، جوان بارسلونا از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد که توانایی عثمان دمبله در بازی با توپ در زمین فوق العاده است.


سرویس خبر شماره: 1844972
01 مه 1401 در 3:35 ب.ظ.
3.1 هزار |

2نقطه نظر

پدری:

پدری ستاره جوان بارسلونا با تمجید از عثمان دمبله ابراز امیدواری کرد که در این باشگاه بماند.

امیدوارم دمبله سال ها در بارسلونا بماند