امیدوارم رونالدو به بهترین شکل مجازات بشه!

سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی که چند ماه پیش توسط رونالدو مشت شد و موبایلش روی زمین افتاد، از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست بهترین مجازات ممکن را برای فوق ستاره پرتغالی در نظر بگیرد.

امیدوارم رونالدو به بهترین شکل مجازات بشه!


سرویس خبر شماره: 1845364
04 مهر 1401 ساعت 18:01
8.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مادر یک هوادار نوجوان اورتون مبتلا به اوتیسم:

ماه ها پس از این حادثه، پلیس شهر لیورپول ماه گذشته رسما اعلام کرد که به ستاره پرتغالی یونایتد اخطار رسمی داده است. بر اساس بیانیه پلیس، رونالدو پس از این حادثه احضار شد و به دلیل حمله و خسارت مالی مورد بازجویی قرار گرفت. همین چند وقت پیش سارا کلی، مادر این نوجوان انگلیسی فاش کرد که درخواست آشتی رونالدو را رد کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان فصل گذشته لیگ برتر، کریستیانو رونالدو در حین امتیاز خبرخارج از منزل منچستر یونایتد صورت جلو اورتون خبرساز شد پس از این مسابقه که در ماه آوریل برگزار شد و با شکست یونایتد به پایان رسید، کریستیانو پسر 14 ساله مبتلا به اوتیسم را هنگام ورود به تونل ورزشگاه مشت کرد.

ضربه رونالدو به دست این نوجوان باعث کبودی دست او شد و باعث شد موبایل این نوجوان روی زمین بیفتد و بشکند. نوجوان انگلیسی در سکوهای گودیسون پارک در حال فیلمبرداری از رونالدو بود که از زمین خارج شد و وارد تونل استادیوم شد.

روز جمعه گذشته فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد رونالدو برای توضیح ضربه به دست هوادار جوان اورتون فراخوانده شده است. سارا کلی در پاسخ به میرور گفت“فکر می‌کنم واکنش اتحادیه خیلی دیر بود و نمی‌دانم چرا 6 ماه طول کشید تا رونالدو دعوت شود. در هر صورت امیدوارم او به بهترین نحو مجازات شود و من معتقدم که این کار وجود ندارد. رفتار رونالدو غیرقابل قبول بود و من انتظار بهترین پنالتی را برای او دارم.



مجله اخبار فوتبال خارجی