امیدوارم فتح الله زاده به دلیل کهولت سن از استقلال جدا شود/ حاجی به زودی دوباره جوان می شود/ حذف از جام جهانی بسیار خطرناک است

امیدوارم فتح الله زاده به دلیل کهولت سن از استقلال جدا شود/ حاجی به زودی دوباره جوان می شود/ حذف از جام جهانی بسیار خطرناک است

امیدوارم فتح الله زاده به دلیل کهولت سن از استقلال جدا شود/ حاجی به زودی دوباره جوان می شود/ حذف از جام جهانی بسیار خطرناک است

امیدوارم فتح الله زاده به دلیل کهولت سن از استقلال جدا شود/ حاجی به زودی دوباره جوان می شود/ حذف از جام جهانی بسیار خطرناک است

اگر همان پنج درصد اتفاق بیفتد و ایران حذف شود چه عواقبی برای فوتبال کشورمان خواهد داشت؟

با این حال، هر موضوعی که مطرح شود باید به عنوان یک احتمال در نظر گرفته شود. شاید 5 درصد!

فکر می کنی فتح الله زاده می تواند با استقلال قهرمان آسیا شود؟

یک مدیر در باشگاه دچار مشکل می شود در حالی که تمام فکرش به تیم است. اگر تیمم دو بار ببازد، به من فشار می آورند، فکر بدی است. همانطور که گفتم در کنار تیم اصلی باشگاه، مدیر نیز باید کمیسیون های خود را تقویت کند، آکادمی را انرژی بخشد و در نهایت مجموعه باشگاه را افزایش دهد. سپس می تواند از دستاوردهای خود نهایت استفاده را ببرد.

به نظر شما چهره علی فتح الله زاده نسبت به آخرین حضورش در باشگاه استقلال تغییر کرده است؟

کمی خسته و پیر به نظر می رسد، اما با علاقه ای که به استقلال دارد، مطمئنم اگر دو هفته دیگر از او عکس گرفته شود، دوباره جوان به نظر می رسد. اما یک نکته بسیار مهم …

اگر رسانه های دیگر این مشکل را تایید کنند، مشکل خواهد بود. اما در شرایط عادی و با فاصله کمی تا جام جهانی، تصمیم گیری برای فیفا بسیار سخت است و تقریباً برای خروج یک تیم از جام جهانی خیلی دیر شده است. چون فیفا نمی تواند در عرض یک ماه ایران را با یک تیم جایگزین کند. آن وقت تمام نقشه های او فرو می ریزد. البته این روزها فشارهایی به کشور ما وارد است و به همین دلیل باید هر امکانی را بدهیم.

هر مدیری که در آن سال ها به استقلال می آمد اعم از سعادتمند، آجارلو، فتحی و … در همان جلسه اول به آنها گفتم که ساختن باشگاه بزرگی مثل استقلال مثل آب خوردن است و فقط به عقب نگاه کنید تا مسیر موفقیت را ببینید. . اگر آکادمی باشگاه قوی باشد، می توانید حمایت خوبی داشته باشید. همچنین اگر از بزرگترهایتان حمایت کنید، وقتی می خواهند شما را جایگزین کنند، دیگر دعا نمی کنند که زودتر شما را جایگزین کنید. اگر این دو نکته مورد توجه فتح الله زاده قرار گیرد، این بار در استقلال و موفق باقی خواهد ماند.

… چه فایده ای دارد؟

به عنوان یک بازیکن ایرانی با سابقه حضور در جام جهانی، گزارش عجیب دیلی تلگراف درباره حذف ایران از جام جهانی را چقدر جدی می دانید؟

چرا فکر می کنید بازگشت او موفقیت آمیز خواهد بود؟

حذف ایران از جام جهانی که امیدوارم این اتفاق نیفتد، چیزی نیست که فقط باعث ناراحتی ملی پوشان شود، بلکه روی همه کشور تاثیر منفی خواهد گذاشت. چرا که تقریبا اکثر مردم ایران عاشق فوتبال هستند و ارتباط مستقیمی با این ورزش دارند. حذف ایران از جام جهانی آسیب زیادی به ورزش کشور وارد می کند. این یک شوک بد است که می تواند خطرناک باشد. به هر حال فیفا قوانین خاص خود را در رابطه با صلح جهانی دارد. اما در کل اگر از جام جهانی حذف شویم قطعا ناراحت می شویم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

علی فتح الله زاده قصد داشت دوباره مدیرعامل باشگاه استقلال شود. مطمئناً او چهار یا پنج بار مدیرعامل شده و دوباره رفته است. وقتی یک نفر را به جایی می برند به این معنی است که اشتباه کرده اند که او را آورده اند، اما وقتی دوباره او را برمی گردانند یعنی این بار به او اعتماد کرده اند. امیدوارم این اطمینان پابرجا بماند.

او مدیری باتجربه است و بر اساس همان شعر معروف که می گوید «موی سفید را مجانی ندادند» حالا باید از تجربیاتش استفاده کند و این بار اشتباهات گذشته را مرتکب نشود.

چقدر احتمال دارد جدی باشد؟

تو چی میگفتی

خوب! چون اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال امروز بیاید و سال آینده عوض شود درست نیست. حاجی قبلاً از مدیرعامل خسته شده بود و اکنون قطعاً با ایده های بزرگتر برمی گردد. امیدوارم این بار فتح الله زاده به دلیل کهولت سن تا زمان بازنشستگی از استقلال در استقلال بماند.

حسن روشن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1978 آرژانتین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره تغییرات در راس تیم مدیریتی استقلال و شایعه حذف ایران اظهاراتی را بیان کرد. از جام جهانی 2022 قطر.

نظرت در مورد تغییرات در تیم مدیریتی باشگاه استقلال چیست؟