امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی (تصویر)

امید ابراهیمی که به دلیل مصدومیت در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه از حضور در جام جهانی 2022 محروم شده بود، با توصیه کارلوس کی روش به قطر سفر کرد و امشب در کنار بازیکنان و رئیس فدراسیون فوتبال بود.


سرویس خبر شماره: 1854353
28 نوامبر 1401 در 22:32
28.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تاج: مصدومیت او هم ما را نگران کرد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وقت شام با امید ابراهیمی و میزی که دیگر ملی پوشان مانند احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد دور آن نشسته بودند، گفت: اتفاقی که برای تیم امید افتاده برای همه نگران کننده است. من واقعاً می خواهم از خودم لذت ببرم و امیدوارم هر چه زودتر امید با بهبودی کامل به زمین بازگردد. ما به عنوان رئیس فدراسیون تمام تلاش خود را می کنیم تا این مسیر به نتیجه برسد.

کی روش که گفته بود با وجود مصدومیت امید ابراهیمی او را به اردوی تیم ملی در قطر دعوت می کند تا روحیه بازیکنان را تقویت کند، امشب با حضور این هافبک مصدوم و تقویت روحیه او این کار را انجام داد.

هافبک مصدوم تیم ملی ایران در جمع شاگردان کارلوس کی روش حاضر شد.

امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران امشب شام را در اردوی خود در کمپ باشگاه الریان صرف کرد و امید ابراهیمی، بازیکن جام جهانی نیز در میان آنها حضور داشت.

وی یادآور شد: امید شرایط خاصی دارد که همه بازیکنان و ما نگران او هستیم و به خصوص خود امید نیز از این مصدومیت ناراحت است. امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد و به تیم ملی راه پیدا کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی