امید برزیل: نیمار در تمرینات پیشرفته (عکس)

ظهر امروز تصاویری از اردوی تیم ملی برزیل منتشر شد که نیمار را در حال انجام تمرینات ویژه با حضور پزشکان و فیزیوتراپیست های سلسائو نشان می دهد. هواداران برزیلی اکنون بیش از هر زمان دیگری امیدوارند که ستاره تیمشان هر چه زودتر به تیم سلسائو بازگردد.

دستیار تیته برنامه را مشخص نکرد. پزشکان تیم ملی برزیل جدول زمانی مشخصی را برای بازگشت نیمار اعلام نکرده اند. اما رسانه های آنجا می گویند که سرنوشت نیمار در جام جهانی بعد از بازی امشب مقابل کامرون با اعلام رسمی سلسائو مشخص خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1856944
11 دسامبر 1401 @ 7:42 ب.ظ
1.6 هزار |

0نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی

کلبر خاویر، کمک مربی تیته در برزیل دیروز در مصاحبه ای گفت: “بازیکنان مصدوم ما بهتر هستند. تمرکز ما در حال حاضر بازی با کامرون است، سپس فرآیند تصمیم گیری در مورد آن بازیکنان را آغاز خواهیم کرد. ما از قبل برنامه هایی را آماده کرده ایم. آنها باید برای پیوستن به تیم آماده باشند.

نیمار در اولین بازی برزیل در این تورنمنت مقابل صربستان از ناحیه مچ پای راست آسیب دید و برزیلی ها اعلام کردند که حداقل تا پایان مرحله گروهی نمی تواند به میدان برود. برزیل در بازی امشب مقابل کامرون دو مصدوم دیگر به جز نیمار دارد و دانیلو مدافع راست این تیم و الکس ساندرو مدافع چپ سلسائو نیز بازی را از دست دادند.

تیم ملی برزیل پس از بازی امشب مقابل کامرون، سرنوشت نیمار را در این جام جهانی رقم خواهد زد.

امید برزیل: نیمار در تمرینات پیشرفته (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های برزیلی گزارش می دهند که بعد از بازی امشب مقابل کامرون که آخرین بازی سلسائو در مرحله گروهی جام جهانی قطر خواهد بود، وضعیت سلامتی نیمار بررسی و درباره سرنوشت او تصمیم گیری خواهد شد. . در بقیه این برش انجام خواهد شد.