امید در مونیخ: کروس قصد دارد به بایرن بازگردد



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش ال ناسیونال، یکی از این باشگاه ها بایرن مونیخ است که علاقه خاصی به کروس و سبک بازی او دارد و خاطرات خوش روزهای او در این تیم هنوز در ذهن هواداران این باشگاه زنده است.
این بازیکن در سال 2014 بایرن را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و سران این باشگاه امیدوارند پس از 8 سال دوری او را به آلیانز آرنا بازگردانند و از حضور او در خط هافبک تیمشان بهره ببرند.
هنوز نمی دانیم تصمیم کروس در پایان فصل چه خواهد بود، اما این بازیکن می تواند از ابتدای ژانویه با هر باشگاهی خارج از لالیگا مذاکره کند و حتی پیش قرارداد امضا کند.

سران بایرن مونیخ به فکر بازگرداندن تونی کروس، ستاره آلمانی به این تیم هستند.

امید در مونیخ: کروس قصد دارد به بایرن بازگردد


سرویس خبر شماره: 1855618
5 دسامبر 1401 ساعت 10:53 |
3.3 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد کروس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به پایان می رسد و دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده اند.
پیش از این منابع متعددی از تصمیم احتمالی هافبک آلمانی برای خداحافظی از فوتبال در پایان قراردادش با رئال خبر داده بودند، موضوعی که او نیز مطرح کرد.
اما به نظر نمی رسد این تصمیم در حال حاضر تصمیم نهایی او برای زندگی حرفه ای اش باشد و با توجه به اینکه قرارداد جدیدی بین او و رئال مادرید به ثبت نرسیده است، بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال این وضعیت هستند تا بتوانند به این نتیجه برسند. 1. یکی از بهترین هافبک های فوتبال اروپا را به خدمت بگیرید.