امید فوتبال ایران به این زوج با انگیزه (عکس)

حالا فوتبالدوستان در ایران امید زیادی به امیر قلعه نویی و رضا عنایتی بسته اند تا طلسم های قفل شده بر پای پرطرفدارترین ورزش کشور را بشکنند.

1884394
هواداران فوتبال در ایران به نبوغ امیر قلعه نویی و رضا عنایتی به عنوان سرمربیان تیم های ملی و المپیک امیدوار هستند.

امید فوتبال ایران به این زوج با انگیزه (عکس)

قلعه نویی در تیم ملی نسلی دارد که می تواند 47 سال را بدون قهرمانی در قاره کهن با آنها به پایان برساند. آخرین دوره قهرمانی ایران در آسیا در سال 1355 برگزار شد و پس از آن هرگز جام به تهران نرسید.

از طرفی رضا عنایتی نیز نسل خوبی در اختیار دارد و با اتکا به جوانی و انگیزه می تواند دوران 5 دهه عدم جواز حضور در المپیک را برگرداند. آن هم با بازیکنی که قبلاً عنوان لژیونر و ستارگان لیگ برتر را یدک می کشد و می تواند عصای یک سرمربی جوان اما با تجربه و با انگیزه باشد.

اما اکنون شرایط فراهم شده و می توان به شکست قدرت های بزرگ فوتبال آسیا فکر کرد. اگرچه غیرقابل پیش بینی ترین عنوان ورزشی به فوتبال می رسد و اتفاقات مختلف در نهایت می تواند خاطره ای تلخ را رقم بزند.

1884396

دانشجویان قلعه نویی و عنایتی چهارشنبه شب هنگام خروج از ایران هفته آینده با هم درگیر شدند. تیم ملی برای حضور در مسابقات کافا به قرقیزستان و تیم امید برای حضور در مسابقات غرب آسیا به عراق می روند.

1884395



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین تجربه رضا عنایتی در تیم المپیک ایران مقابل فردی بود که انتخابش به نیمکت جوانان ایران را مدیون حمایت اوست.


سرویس خبر شماره: 1942588
18 ژوئن 1402 ساعت 04:30
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قهرمانی آسیا و جواز حضور در المپیک