امیری با پیراهن محبوب در تیم ملی

امیری که در هفته های اخیر و در ترکیب پرسپولیس توانسته بود به روزهای اوج خود بازگردد، با حضور قلانوی این شانس را پیدا کرد که به لیست تیم ملی برگردد و حالا چشمش به جام ملت های قطر است تا می تواند دوباره با پیراهن تیم ملی در این مسابقات حضور یابد. این مسابقات خاطرات گذشته را محو می کند و یکی از موثرترین بازیکنان این دوره از مسابقات امیر قلعه نویی نام خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما در اتفاقی عجیب برخلاف جام جهانی قبلی روسیه، این بازیکن فنی و مسئولیت پذیر به هیچ وجه فرصت بازی در قطر را پیدا نکرد و به عنوان یکی از معدود بازیکنان فهرست ایران معرفی شد. بازی.

1834610

امیری که قبل از جام جهانی قطر مصدوم شده بود، توانست به تمرینات و مسابقات هر چند سخت برگردد و با حضور مجدد کارلوس کی روش، پیراهن تیم ملی را در این رقابت ها به تن کند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید امیری که در دو دوره جام ملت های آسیا در تیم ملی حضور داشت، حالا امیدوار است در آخرین تورنمنت مهمی که در انتظارش است، همچنان بتواند تیم ملی را همراهی کند و یادی از گذشته داشته باشد. در قطر برای فراموشی

پس از اتفاقات جام جهانی قطر، امیری اکنون با امید فراوان خود را برای یکی از آخرین تورنمنت های دوران فوتبالی خود آماده می کند.

امیری با پیراهن محبوب در تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1897044
آوریل 02, 1402 در 07:38 ب.ظ
نمایش 3K |

2نقطه نظر