امیری و نمایش تدارکاتی مقابل کادر فنی (عکس)

حالا چند روزی است که تیم ملی در قطر تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارد و این تمرینات برای بازیکنانی مثل وحید امیری که مقابل شاگردان ساوت گیت حضور نداشتند بیشتر از آن ها مانند سایر بازیکنانی بود که در این دیدار حضور نداشتند. فرصت بازی در قالب یک مسابقه.
پس از بازی با ولز، باز هم گمانه زنی ها درباره ترکیب اصلی تیم ملی آغاز شد. وحید امیری که یکی از مهره های کلیدی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی 2022 بود، در هر سه پست هافبک، وینگر چپ و مدافع چپ زیر نظر اسکوچیچ بازی کرد و کارلوس کی روش نیز تجربه استفاده از این بازیکن را دارد. در موقعیت های مختلف .
اولین ابهام در مورد تیم ملی مقابل ولز این است که آیا کارلوس کی روش به سیستم پایه 1-4-1-4 خود برمی گردد یا خیر و نکته دوم این است که آیا وحید امیری بار دیگر به عنوان وینگر چپ یا هافبک میانی اعتماد خواهد کرد. کی روش یا در ترکیب اصلی یا بازیکن ذخیره یا نه.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وحید امیری یکی از ملی پوشانی بود که در باخت تلخ مقابل انگلیس فرصت بازی پیدا نکرد.

امیری و نمایش تدارکاتی مقابل کادر فنی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت شدید وحید امیری در فروردین ماه از ناحیه کمر شایعاتی مبنی بر عدم جواز حضور وی در جام جهانی قطر را به همراه داشت. اما امیری چند هفته مانده به شروع این رقابت ها به شرایط بازی رسید و کی روش او را با خود به قطر برد.
اما در روزی که سرمربی پرتغال در مقابل انگلیس ترکیب دفاعی را برای تیمش انتخاب کرد، برخلاف همیشه از امیر که بازیکنی جنگنده و متعصب محسوب می شود استفاده نکرد، بنابراین مشخص است که کارلوس کی روش کاملا از فرم بدنی این بازیکن راضی نیست.


سرویس خبر شماره: 1855296
03 دسامبر 1401 ساعت 15:42 |
3.6 هزار |

1نقطه نظر

کی روش دوباره به این بازیکن اعتماد کرد.