انتخاب بین آزمون و مهدی طارمی غیرممکن است

کارلوس کی روش که به نظر می رسد تصمیم نهایی خود را برای بهره مندی از هر یک از این دو مهاجم (سردار آزمون و مهدی طارمی) به صورت انفرادی در جام جهانی قطر گرفته است، در اتفاقی جالب هر دو مهاجم تیمش در جریان تعویض های خود گلزنی کردند.

ویژگی دو دیدار تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش گلزنی دو مهاجم سرشناس ایرانی در دیدار اروگوئه و سنگال بود.

انتخاب بین آزمون و مهدی طارمی غیرممکن است

در مبارزه با اروگوئه این سردار آزمون بود که از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و در بیشتر دقایق بازی با پرس عالی خود روی خط دفاعی حریف به دنبال جلوگیری از تشکیل تیم بود. نقشه حمله دشمن آزمون در این درفت در همان نقشی که در جام جهانی قبلی داشت به نظر می رسید اما موفق به گلزنی نشد و کار نهایی بر عهده مهدی طارمی است. مهاجم ایرانی تیم پورتو در بازی با اروگوئه پس از حضور طارمی و جدایی سردار آزمون موفق شد با پیراهن شماره 9 ایران گل پیروزی را به ثمر برساند.

با تعویض طارمی و حضور سردار آزمون این بار مهاجم شماره 20 تیم ملی توانست ماموریت را به خوبی به پایان برساند و این بار روی پاس دیدنی حاج صفی و پرش دیدنی سردار روی موقعیت راست گل تساوی را به ثمر رساند.

امتیاز دو مهاجم ایرانی که به عنوان گزینه نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر نیز به حساب می آیند، قطعاً نشانه خوبی امیدوارکننده به حساب می آید. جایی که مقابل انگلیس، ولز و آمریکا بار دیگر نگاه ها به طارمی و سردار دوخته می شود و به ادامه روند گلزنی آنها امیدوار است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

طارمی در این مبارزه با همان ویژگی پا به توپ از هافبک به دنبال شکل گیری حملات ایران بود و در 50 دقیقه حضورش در زمین توانست تفکرات کادرفنی را در زمین پیاده کند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اردوی تدارکاتی ایران در اتریش در شرایطی با دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال به پایان رسید که به نظر می رسد کی روش از عملکرد نیروهایش چه در فاز تهاجمی و چه در فاز دفاعی رضایت نسبی کسب کرده است.


سرویس خبر شماره: 1845482
05 مهر 1401 ساعت 20:59
26 هزار |

هفتنقطه نظر

نبرد جدیدی در تیم ملی شکل گرفته است

اما در درگیری دوم، این داستان به شکل دیگری رقم خورد. سردار آزمون که پیش از بازی صحبت های زیادی از مصدومیت خود و حضور نیمه و نیمه در تمرین داشت، در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد تا مهدی طارمی به عنوان مهاجم فیکس مقابل سنگال به میدان برود.