انتخاب سابق بخت آزمایی کاتر گوتیه توسط Flyers to Ducks معامله می شد

برگزیده سابق قرعه کشی NHL Draft کاتر گوتیه توسط فیلادلفیا فلایرز در ازای جیمی دریسدیل و انتخاب دور دوم به آناهیم داکس مبادله شد.

گوتیه که یکی از بازیکنان برجسته NHL محسوب می‌شود و در حال حاضر با 23 امتیاز در 17 بازی در این فصل در حال بازی هاکی NCAA برای کالج بوستون است، به دلیل عدم امضا، آموزش یا برقراری ارتباط با Flyers مورد معامله قرار گرفت.

این بازیکن از ملاقات با Flyers GM Danny Briere یا رئیس عملیات هاکی برای کیت جونز زمانی که آنها ماه گذشته به سوئد پرواز کردند تا تماشا کنند که این بازیکن 19 ساله ایالات متحده را به کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی اخیر جهانی نوجوانان هدایت می کند، خودداری کرد.

یک سال پس از اینکه آنها او را به خدمت گرفتند، گوتیه به فیلادلفیا گفت که قصد ندارد به تیم ملحق شود که اکنون به تجارت پرفروشی منجر شده است که ستاره ستاره همکار جیمی دریسدیل – که با ششمین انتخاب کلی در درافت 2020 انتخاب شد، انجامید.

“مدت زیادی در راه بود” بریر گفت. مدتی است که ادامه دارد. سعی کردیم به او فضا بدهیم. بارها سعی کردیم با او در ارتباط باشیم. او ارتباط برقرار نمی‌کرد… بنابراین در مقطعی، ما باید تصمیم می‌گرفتیم و فکر می‌کردیم با اتفاقی که همین چند روز پیش افتاد، احتمالاً این زمان برای به دست آوردن بالاترین ارزش است.»

“این تلاش برای محافظت از کودک بود.” بریر گفت. “ما امیدوار بودیم که او در نقطه ای نظر خود را تغییر دهد. او قبلاً نظرش را تغییر داده بود. او به ما در پیش نویس نگاه کرد و به ما گفت که برای فلایر ساخته شده است، می‌خواهد فلایر شود و چند ماه بعد به ما گفت که نمی‌خواهد فلایر باشد، نمی‌خواهد بازی کند. برای فلایرها

بنابراین در ابتدا در ذهن خود گفتیم، “ما باید از او محافظت کنیم، زیرا اگر او دوباره نظر خود را تغییر دهد، پوشیدن لباس برای او سخت خواهد بود.” اما وقتی متوجه شدیم که او حاضر نیست با ما صحبت کند، ماه‌ها می‌گذرد و او نمی‌خواست فلایر باشد، نمی‌خواست در فیلادلفیا باشد، وقت آن رسیده بود که این اتفاق بیفتد.



https://sportslens.com/news/former-lottery-pick-cutter-gauthier-traded-by-philadelphia-flyers-to-anaheim-ducks-for-jamie-drysdale/ منبع: