انتخاب سرمربی امید، بمان برای بعد!

شاگردان امید شهریور ماه آینده قرار است در مسابقات انتخابی المپیک 2024 شرکت کنند و در حالی که نزدیک به یک سال به شروع این رقابت ها مانده، فدراسیون فوتبال عجله ای برای انتخاب سرمربی تیم امید ندارد! اما در اردوی قبلی تیم امید مشخص شد که باشگاه ها در روزهای غیر فیفا به این تیم بازیکن نمی دهند و بهتر است تیم امید نسبت به روزهای فیفا برای تمرین برنامه ریزی کند. در این صورت بهتر بود در این مرحله از زمان سرمربیگری تیم امید می دانستیم تا این تیم به بهانه جام جهانی از روز فیفا و تعطیلی مسابقات لیگ برتر بهره مند شود. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه صحبت از حضور غلامرضا عنایتی در راس کادر فنی تیم امید است، مربی ای که فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب هواداران داشت، اما کمیته جوانان و کمیته فنی این کار را انجام نداده اند. اما انتخاب نهایی خود را به اعضای هیات مدیره ارائه کردند و چون اگر انجام می شد دیروز اعضای هیات مدیره در مورد آن بحث و نظر نهایی خود را اعلام می کردند. همانطور که تصمیم گرفتند، آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان باقی خواهد ماند.

بر اساس آیین نامه کمیته جوانان به ریاست میرشاد مجدی، وی باید گزینه های خود را برای هدایت تیم امید به کمیته فنی معرفی کند و کمیته فنی پس از بررسی اسامی آنها را به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می دهد. پرونده مربیان معرفی شده و در جلسه هیئت مدیره تصمیم گیری می شود که از بین مربیان معرفی شده چه کسی سرمربی تیم امید خواهد بود. این تعامل در حال حاضر صورت نگرفته و طبیعی بود که در جلسه دیروز هیات مدیره هیچ بحثی درباره تیم امید مطرح نشد.


سرویس خبر شماره: 1850832
8 نوامبر 1401 ساعت 09:49
648

0نقطه نظر

در جلسه دیروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم امید گرفته نشد و به نظر می رسد این انتخاب مهم به جلسه بعدی موکول شده است.

انتخاب سرمربی امید، بمان برای بعد!