انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی با همان تاکتیک قبلی

باشگاه تراکتورسازی در پی جدایی ناگهانی بردیف در تلاش است تا هر چه سریعتر سرمربی جدید خود را انتخاب کند.

انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی با همان تاکتیک قبلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی با جدایی ناگهانی بردیف، حالا به جای تمرکز بر برنامه های تدارکاتی، در تلاش است تا هر چه زودتر جانشینی برای این مربی پیدا کند و با او قرارداد ببندد. پس از قطعی شدن قطع همکاری بین طرفین، شاهد به وجود آمدن گزینه های متعددی در اطراف نیمکت تراکتورسازی هستیم که اکثر آنها نام آشنا هستند.


سرویس خبر شماره: 1855812
6 دسامبر 1401 ساعت 08:15
17 هزار |

0نقطه نظر

یکی از این گزینه ها جایگزین قربان بردیف خواهد شد

باشگاه تبریزی که سعی کرده جدایی بردیف را با وجود ماهیت عجیب و غیرعادی مسالمت آمیز معرفی کند، هنوز برنامه ها و گزینه های خود را برای انتخاب سرمربی جدید به طور رسمی اعلام نکرده و مثل همیشه ترجیح می دهد مذاکرات پشت صحنه را انجام دهد و تصمیم خود را اعلام کند. فینال در آخرین لحظه



مجله اخبار فوتبال داخلی

با توجه به اینکه در این مقطع از فصل به سختی مربیانی در بازار حضور دارند که تیم های زیادی نداشته باشند، کار تراکتورسازی برای انتخاب جانشین بردیف بسیار سخت است. اما این باشگاه مذاکرات خود را با چند گزینه آغاز کرد. همانطور که در خبرهای چند روز گذشته گفته شد، ساکمال یکی از مواردی است که تراکتورسازی با او مذاکره می کند.

از منابع آگاه خبر می رسد که تراکتوری با دو مربی شاغل در لیگ برتر ایران تماس گرفته و از آنها برنامه خواسته است. برخی منابع نیز از مذاکره با اسکوچیچ خبر داده اند، اما صحت آن مشخص نیست.