انتخاب شده توسط جهان؛ اولین تست کی روش برگشت!

– مهاجمان: لوئیس سوارز (ملی)، دیگو روسی (فنرباگه).

به محض ورود این بازیکنان به هتل، چند خانواده برای پذیرایی از ملی پوشان حاضر شده بودند و روگل امضای پرچم اروگوئه را برای یکی از بچه های کوچک حاضر برعهده داشت.

سباستین کوتس پس از مصدومیت در دیدار بوآویستا و اسپورتینگ لیسبون و تعویض در دقیقه 71 در این اردو حضور نخواهد داشت. با انجام بررسی های لازم مشخص شد مدافع بهشت ​​آبی مصدوم است و به همین دلیل در هر دو دیدار غایب خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تورنادو بعد از ظهر یکشنبه تمرینات خود را در اسپارکاسه کورنبورگ آغاز کرد. قرار است اعضای تیم حداکثر تا روز سه شنبه تکمیل شوند. قرار است بازیکنان تیم ملی اروگوئه امروز در دو نوبت و روزهای چهارشنبه و عصر در بقیه هفته تمرین کنند.

این بازیکن 23 ساله انگیزه زیادی برای درخشش دارد. برایان اوکامپو برای حضور در لیست نهایی جام جهانی 2022 قطر به دنبال نمایشی خوب در دوئل های دوستانه خواهد بود.

پشت سر مدافع، چهره های آشنا از درهای هتل شروع به ورود کردند: فاکوندو پلیستری و داروین نونس، هر دو انگلیسی (منچستریونایتد و لیورپول). پس از آنها رودریگو بنتانکور که دو روز پیش در پیروزی تاتنهام مقابل لسترسیتی گلزنی کرد و رونالد آرائوخو که در پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل الچه 90 دقیقه بازی کرد، قرار گرفتند.

اولین نفر از 26 فوتبالیستی که در وین ظاهر شد برایان اوکامپو بود که به اتریش سفر کرد. بازیکن جدید کادیز که برای بازی دوستانه مقابل ایران و کانادا به شاگردان دیگو آلونسو بازگشته است، تصمیم دارد اولین حضور خود در یک تیم خارجی را تجربه کند و پیش از این اولین بازی خود را در اروپا انجام داده است. (مقابل سلتاویگو، بارسلونا و وایادولید)

بازیکنان تیم ملی اروگوئه که تا شب گذشته هنوز وارد اتریش نشده اند:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تعدادی از بازیکنان اروگوئه برای دیدار دوستانه مقابل ایران وارد هتل محل اقامت خود در اتریش شده اند. سایت elpais اروگوئه روند آماده سازی تیم ملی این کشور برای بازی با ایران را در زیر گزارش می دهد:

– دروازه بان: سرخیو روشه (ملی).

چهره های سرشناس تیم ملی اروگوئه از جمله داروین نونز برای دیدار با تیم ملی ایران به اتریش سفر کردند.

انتخاب شده توسط جهان؛  اولین تست کی روش برگشت!

پشت سر او یک بازیکن سابق ملی پوش دیگر قرار دارد: آگوستین روگل. این اولین حضور این مدافع 24 ساله در تیم ملی است که تا چندی پیش در تیم دانشجویی کار می کرد و در بازار نقل و انتقالات تابستانی به هرتابرلین در بوندسلیگا آلمان پیوست.


سرویس خبر شماره: 1844391
28 سپتامبر 1401 @ 11:39 ق.ظ |
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شرکت کنندگان و مسافران اردوگاه اروگوئه؛ کدام تیم

بازیکنان غایب:
به یاد داشته باشید که دیگو گودین و خوزه ماریا خیمنز هر دو زیر نظر کادر پزشکی هستند. این در حالی است که ادینسون کاوانی تصمیم دارد در والنسیا بماند تا اولین بازی خود را با این تیم انجام دهد.

– دفاع: مارتین کاسرس (لس آنجلس گلکسی)، سباستین کاسرس (ایالات متحده آمریکا)، دامیان سوارز (ختافه)، گیرمو وارلا (فلامینگو)، ماتیاس وینا (رم)، ماتیاس اولیورا (ناپولی).

– هافبک ها: لوکاس توریرا (گالاتاسرای)، ماتیاس وسینو (لاتزیو)، فدریکو والورده (رئال مادرید)، نیکلاس د لا کروز (ریور پلاته)، مانوئل اوگارته (لیسبون)، جورجیا د آراسکاتا (فلامینگو)، آگوستین کانوبیو (اتلتیکو). .

فرناندو موسلرا، سباستین سوسا و مارتین ساتریانو بعدازظهر دیروز وارد اتریش شدند و به سایر اعضای تیم پیوستند. سرخیو روش و لوئیس سوارز تا ساعاتی دیگر از فرودگاه کاراسکو به وین سفر خواهند کرد و دیدار هفته دهم را که ناسیونال در گرن پارک سنترال به مصاف سرو لارگو می رود، از دست خواهند داد.