انتخاب مدیرعامل استقلال منوط به انتخابات ریاست جمهوری است/ نگاه باشگاه داران به نظرسنجی



در حالی که هواداران استقلال به مدت یک ماه پیگیر انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه خود بودند، این موضوع به دلیل بحث و گفتگو پیرامون انتخابات ریاست جمهوری 17 تیرماه تا حدود زیادی به تعویق افتاد.

پیش از آن در مجمع عمومی 30 خرداد باشگاه استقلال، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید منصوب شدند و فرد جدید باید نظر خود را درباره ادامه یا عدم ادامه همکاری با جواد نکونام اعلام می کرد.

در همین راستا و در پایان همین جلسه اعلام شد که این موضوع به مدت 14 روز به تعویق می افتد. پس از آن یکشنبه هفته جاری – 12 تیرماه – خیلی ها منتظر معرفی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بودند اما نزدیکان به وزارت ورزش اعلام کردند که سران باشگاه استقلال و مالکان جدید این مجموعه منتظر هستند. برای انتخاب رئیس جمهور، این مدیران نیستند که هدایت این تیم را انتخاب می کنند که با سیاست های دولت بعدی موافق باشند.

اکنون در راهروهای باشگاه استقلال می شنویم که در صورت دو مرحله ای شدن انتخابات و مشخص نشدن رئیس جمهور در پایان دور اول، سوال معرفی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال به یک جلسه اضافی موکول می شود. هفته چرا که در صورت تمدید انتخابات تا دور دوم – از این جمعه 17 تیرماه تا جمعه 24 تیرماه – مجمع باشگاه استقلال بار دیگر دست به دست هم داده تا رئیس جدید دولت و سرنوشت ریاست جمهوری مشخص شود.

اما از سوی باشگاه استقلال گزارش شده است که مالکان جدید با اعطای اختیار به تام شهریاری اعلام کرده اند برای پیگیری فصل نقل و انتقالات به همراه جواد نکونام اقدام به جذب نیرو و تمدید یا عدم تمدید قرارداد می کنند. بازیکنان این تیم

بیشتر بخوانید: پشت صحنه جذب بازیکن خارجی برای استقلال/نکونام در سکوت به باشگاه نه گفت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال