انتخاب نهایی فدراسیون فوتبال، سرمربی بومی

به گزارش خبرنگار “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی تیم امید پس از هفته بیست و ششم لیگ برتر هفته آینده معرفی خواهد شد. در این بین فدراسیون فوتبال در مورد گزینه های نهایی خود به جمع بندی نهایی رسیده و تنها چیزی که باقی مانده این است که منتظر اعلام رسمی آنها باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم امید ایران باید از بلاتکلیفی بیرون بیاید و در نهایت سرمربی خود را بشناسد.

بر اساس شنیده ها، یکی از سرمربیان جوان فعال در فوتبال ایران، سرمربی سابق سپاهان و سرمربیگری یکی از تیم های لیگ برتری سه گزینه آخر فدراسیون هستند و سرمربی جدید تیم امید نیز انتخاب خواهد شد. از میان آنها انتخاب شده است.. فردی که کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید با موفقیت در بازی های آسیایی طلسم نزدیک به پنج دهه بدون جواز حضور در المپیک را بشکند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به جمع بندی نهایی رسیده و پس از پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر اعلام خواهد کرد.

انتخاب نهایی فدراسیون فوتبال، سرمربی بومی

فدراسیون فوتبال پیش از این اولویت خود را انتخاب سرمربی برای تیم ملی بزرگسالان اعلام کرده بود و پس از روی کار آمدن امیر قلعه نویی هدایت ستارگان ایران، انتخاب سرمربی المپیکی این تیم در دستور کار مدیران فدراسیون فوتبال قرار گرفت. .

بنابراین در اولین جلسه هیات مدیره در سال 1402 بررسی شرایط و انتخاب سرمربی تیم امید مطرح شد و در نهایت مقرر شد مهدی تاج گزینه نهایی را انتخاب و اعلام کند.

پیش از این شنیده شده بود که گزینه خارجی و همچنین داخلی برای هدایت تیم المپیک وجود دارد اما قطعا سرمربی بعدی امید ایرانی خواهد بود. پرونده ای که رئیس فدراسیون آن را تایید کرده است.


سرویس خبر شماره: 1920790
24 آوریل 1402 در 06:03 ب.ظ
22.8K امتیاز خبر|

17نقطه نظر

یک گزینه باتجربه روی نیمکت تیم امید ایران